-mix language-
-mature-
-inspiration from thrantype bed scene-
-susunan ayat hancur-
-typo mistake-
-tatabahasa crack-
ENJOY!!!!!
Jari jemari itu menari di atas papan kekunci itu. Bibir juga tidak berhenti berbisik perlahan lirik yang ia tulis.
Sekali kali di padam dan dibuat semula.Jisung sedang tekun dalam menulis lirik untuk comeback mereka kali ini. Dia berfikir dia akan membawa emotional rap song yang amat indah untuk di dengari.
Lagu itu amat sesuai untuk dimainkan ketika sedang bertemu janji atau cuddling bersama pasang hidup. Haa jisung merindui hyung nya secara tiba tiba.
Dia memberhentikan jarinya untuk menaip lebih lanjut. Dia sungguh merasa lelah hari. Jadual mereka makin hari makin padat. Dia dan bersama lagi dua orang hyungnya(chan & changbin) asik terpuruk di dalam studio.
Rasa ingin berhenti untuk seketika itu ada. Tapi ada sesuatu yang tidak membenarkan dia jauh dari dunia music ini.
klik-
Bunyi pintu dibuka. Jisung memejamkan mata yang lelah itu. Jisung merasakan seseorang memeluk dari belakang.
Haruman mint menhinggapi hidung jisung. Haruman yang bisa membuatkan ia relax seketika.
“Are you okey baby?”tanya orang yang memeluknya.
Jisung memutarkan kurusi yang ia duduki. Tanpa membuang masa ia memeluk orang tersebut. Mukanya dia dibenamkan ke perut orang itu.
“Awalnya hyung balik hari ini.”kata jisung tanpa membalas pertanyaan tadi. Hyungnya hanya terkekeh kecil.
Tingkah laku jisung tidak kalah dengan anak kecil menyambut bapanya pulang dari kerja.
“Hey. Jangan abaikan pertanyaan hyung tadi.”tegur minho. Iya. Orang tersebut ialah minho. Hyung tersayang serta kekasihnya di stray kids.
Jisung mencebikkan lagi bibirnya sebelum menjawab.“Not really okey. Kinda stressed.”balas jisung dengar nada yang perlahan tapi masih lagi boleh didengar oleh minho.
“Hmm. You must really stressed. Want hyung to help you baby?”tanya minho kepada jisung.
“Do whatever you want hyung.”kata jisung. Ia amat memerlukan sesuatu yang boleh mengalihkan fikiran seketika.
“Pergi baring dekat katil. Hyung nak pergi dapur kejap. Bila hyung balik hyung nak tengok tak ada satu helai benang pon kat badan baby.”bisik minho ke telinga jisung.
Tanpa membuang masa jisung terus membuka pakaiannya dan membaringkan dirinya di atas katil. Tepat masanya juga minho masuk dan membawa gelas kaca yang dipenuhi ais.
Mata minho memerhatikan jisung yang terlentang di atas katil tanpa sehelai benang pun menutupi badan jisung yang indah itu.
Oh shit!! His body is beautiful but its more beautiful with mark on it -Minho.
“Awhh. Baby look at you. All beautiful for me.”puji minho sambil mengambil satu ciub ais yang dibawanya tadi.
YOU ARE READING
민성 수집(MinSung Collection)🔞✅
Novela Juvenil[Completed] "Sweet like a cheesecake but sexy like coffee. Yeah thats me. i'm Han jisung" - H.Jisung, 2020. "Looks like an angel. But in your bed I'm the devil. I'm Lee minho." - L.Minho,2020 SEXLIFE of our bunny and qoukka. Its sweet and hot at sam...