Hellow bebişkolar nabiyonuz bea çok mutsuzum yawwwwwwwwww ühühühühühüğğ.
Ivit çok ve boş konuştum başlıyalım mı o zamanAR YU REDIĞĞĞĞĞĞĞ...
Ae sook'tan
Eve doğru yürüyordum çok korkuyordum neden bu kadar kızmıştı ki diye düşünürken evin kapısının önünde olduğumu fark ettim anahtarı çantamdan çıkarıp kapıyı açtım mutfağa girdiğim de annemi görünce mutluluktan ölecektim neredeyse çünkü bugün yemeği onun yapacağını gösteriyordu.Hemen odama çıkıp kapımı kilitledim tae malı giremesin diye.Üstümü değiştirip matematik ödevimin başına oturuyordum ki deli gibi az kalır öküz gibi buda olmadı ayı gibi kapıyı çalıyordu.
-KAPIYA VURMAYI BIRAKIRSAN KAPIYI AÇACAĞIM GÖZÜMÜN PATLAMASINI ISTEMIYORUM DA dedim.
-AÇ KAPIYI ÇABUK BAK DELIRTME BENI KÖLE dedi.
Kapıyı açtım bir anda içeri fırlatılmam ve odaya ikimizi kilitlemesi dışında sorun yoktu.
-Evet köle ae sook beni delirtmek hoşuna mı gidiyor ha? diyerek üstüme doğru geliyordu.
Hemen ayağa kalkıp arkaya doğru yürümeye başladım. Delirmiş bu resmen-Bay taehyung lütfen odamdan çıkar mısınız ?
-Neden sevgilin mi gelecek birlikte karşıla-
Cümlesini yarıda bırakan şey telefonumdan gelen bildirim sesiydi.
Hemen eline telefonumu aldı.
Güldü.-Sevgilin neden telefonunda soobin diye kayıtlı peki?dedi.
-Değiştirmeye vaktim olmadı. Dedim.
Yeniden üstüme doğru yürümeye başladı.
Ve aramızda neredeyse mesafe kalmayınca durdu ve yüzüme doğru yaklaştı ilk öpücük gidemez hayır derken kapıyı çalan anneme ilk defa bu kadar sevgi duymuştum.sonra bir anda aklıma dank etti.odada bir erkek vardı.
Taehyung'u kolundan tuttuğum gibi dolabın içine attım.ve anahtarı yerden alıp kapıyı açtım.-TANRININ CEZASI NE DIYE KAPIYI AÇMIYORSUN.
-Özür diliyorum tamam mı?
-Tanrım ben ne salakmışımda bunu yapmışım hata bende öyle adamdan normal çocuk çıkmasının mümkün olduğunu düşündüm ah benim salak kafam.
-Bitti mı anne ödevimi yapacağım baybay.
diyip kapıyı yeniden kilitledim biraz daha sayıp gittiTae manyağı dolaptan çıkıp.
-Otur konuşacağız dedi.
Salak gibi gidip oturdum.
(He valla salaksın kızım sen)
Sus yazar lütfen sus çok moralim bozuk
(Ok)Karşıma oturdu.
-Ne konuşacağız dedim.
-Onu gerçekten seviyor musun?dedi
Aklıma sevgilisiyle çekildiği foto geldi ve
-Sen onu gerçekten seviyor musun? Dedim
Anlamaz bakışlar atınca
-hani sevgilini-Ha şey evet de sanane
-bende soobin'i seviyorum gerçekten ama sanane ki
- Sen benim KÖLEMSİN eğer okulda sürekli onunla dolaşırsan benim dediklerimi yapamazsın eğer bir şey istediğimde yanımda olmazsan işte o zaman görüşürüz tamam mı? Dedi
Kafamı salladım.
Ve odadan çıktı neydi bu kalp ağrısı miğdem gıdıklanıyor gibi hissediyorum neden kiÖdevimi yapıp. Uyudum
Sabah gözlerimi açtığımda karşımda beni izleyen bir tae olması normal mi?
Hemen yüzüme yorganı çektim.
Ve üstümde bir ağırlık hissedince yorganı gözlerimi açacak şekilde indirdim.mal tae angut tae piç tae tam olarak üstümdeydi.
Bacaklarımla vücudunu itip ayağa kalktım.-NAPIYORSUNUZ BAY TAEHYUNG diye bağırdım.
Hemen gelip ağzımı kapattı ve-kızım sessiz olsana annem duyarsa nasıl bir kızın odasına girersin diye carlar. Dedi
(Takmayın carlar kelimesinin ne olduğunu bende bilmiyorum yani şu anlamda şey ettim sürekli konuşur bağırır çağırır gibisinden)Güldüm gülünce o da güldü sonra elini çekti ve
-araba bozulmuş yürüyeceğiz dedi.-Şey ben tek başıma gitsem dedim.
Yine sinirlenince
-Tamam tamam birlikte gideriz siz zaten yolu bilmiyorsunuzdur diyip güldüm
-çıkıyorum ben şimdi 10 dakika'ya kapıda ol dışarıda bekliyorum dedi.
Giyinip aşağı indim.
Kapıda gülüşen 7 kişi görünce ördek siken maymun görmüş gibi yerimde dona kaldım.
Hoseok muydu neydi elini omzuma atınca şok oldum.
Ona dönüp baktım.
Hiç takmayıp yürümeye başlayınca yürümek zorunda kaldım hepsi aslında çok tatlıydı dediklerine gizlice güldüğümü fark eden hoseok-niye gizlice gülüyorsun gülmekten korkma yav dedi.
Herkes bana bakınca aslında biraz accuk miniminnacık hoseok'u öldürmek istesemde hoseok'a dönüp
-Şey sizi rahatsız etmemek için...
-Hadi ama kim tatlı bir kızın gülüşünden rahatsız olur ki dedi.
- Ben onun gülmesinden rahatsız oluyorum dedi jk
Hoseok dâhil herkes susmuştu.Okula vardığımızda jungkook yanına hoseok'u çağırmıştı iyi ama ben nereye oturacaktım.
Mark bana gülerek bakıyordu çünkü yanı boş olan tek kişi o idi.
Yanına gidip oturdum.
Ve hoca içeri girdi.Ders bitince soobin'in yanına f
Gidecektim ki tae bana seslendi-Ae sook nereye?
Ona dönüp-Şey ıııı
-Sevgilinin yanına gidiyorsan hiç gitme çünkü kantine gideceğiz.
-Tamam
Sınıftan 8 tane dev ile çıkınca accuk bi havalı hisstemis olabilirim.
Kantine inince hepsi parasını verdi ve bir masa'ya oturdular bende sıraya girdim sıra bana gelince dediklerini aldım ve onlara götürdüm.
-kız sen ne güzellmissin bi tane oğluma alam mi seni diyen kisiye bakınca bunun instagramdaki world wide handsome olduğunu anladım fakat cevap vermedim hepsine istedikleri şeyleri verdim tam gidiyordum ki tae yine seslendi
-Ae sook yanımıza otur.
-Amaa yaaa
-ae sook otur dedim
-Offf tamam
Hemen elime telefonu aldım ve soobin'e yazacaktım ki jungkook elimden telefonu aldı.
-yaptığınız şeyler hiç normal değil hepiniz manyaksınız hele sen tae sen kafayı yemissin gidiyorum ben dedim.
tam gidiyordum ki tae ayağa kalktı ve herkesin dikkatini cekmek icin ıslık çaldı. Ne yani bunu cidden yapacak mı?Tae'yı susturmak için yanına gittim fakat çok sinirliydi
-Herkes buraya baksın dedi.
Huhahha hain yazarınız burada kesecek ay mutsuzken bölüm yazmak ne zormuş ayol neyse hepinizi muah diye öpüyorum...
🎈7 oy
🎈550 okunma
🎈20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE |TAEHYUNG|
FanfictionKitap bitti(◕દ◕) -Ae Sook tahminen ne zaman olur? -Ne "Ne zaman olur?" Tae -hani ne zaman aşık olursun söyle de ona göre planlarımı yapayım. -cidden mi? ciddi misin sen? -"ciddi olmamam için bir sebep mı var" Diyerek güldü. -16 yıl -NEĞĞ AMA BU ÇOK...