Yeniden ben gildiğğğm💜
Ae sook'tan
Evden çıkmıştım tamam ama nereye gidecektim ki
-Off ae sook off!
Yanımda bir motorun durmasıyla korkudan ne yapacağımı bilemeyip koşmaya başladım.
Koşarken yere yapışmasaydım belki kaçardım ama maalesef bu hikâyede yerle öpüşen ben oldum.
Yanımda iki kocaman bot görmemle az kalsın korkudan ölecektim.
Yüzümü çamurdan kaldırıp karşımdakine
Baktım. Bana gülerek bakan bir jungkook görmek sanırım ilk defa bu kadar mutlu etmişti. Çocuk resmen hızır ya bu ne her zor anımda dibimde.-şey merhaba
-merhaba Ae sook.
Demişti gülerek.
Ve ardından-burada ne arıyorsun sen bakalım diyerek yüzümde ki çamuru siliyordu.
Ama o kahverengileri benim kahvelerimle buluşunca konuşamayıp kendimi geriye çekmiştim.
-Dolaşıyordum.
Dediğimde yeniden gülüp beni kendine çekerek yüzümü silmeye devam etmişti.-Benim gitmem lazım kook hadi baybay
-Ama nereye?
Ne de güzel sormuştu yapabilecek birşey yoktu tae'ya gidiyordum.
Fakat o da benimle geliyordu.
Tae'nin evine gelince kapıyı çaldım ve kapı açıldı.
Tae bana sarılıp ağlamaya başladığında o evden hiç çıkmamam gerektiğini düşündüm.
Kulağına eğilip
-Özür dilerim sevgilim
Demistim. ne bir dakika ne dedim ben.Tae şokla kafasını kaldırıp kırmızı ve şişmiş gözlerle bana bakıyordu.
-Şey yok hayır yani yanlışlıkla dedim tae şey yani yanlışlıkla oldu öyle birşey yok tamam mı unut unut!
Tae üstüme atlayana kadar gerçekten heykel gibi hep öyle kalacağını düşünmüştüm.
Yah Ae sook ben sana aşığım Ve sen de bana sevgilim dedin hadi evlenelim 2 tane de çocuğumuz olsun ama ben doğururum senin canın acımasın tamam hadi gel nikah tarihi alalım!
Dediğinde ister istemez güldüm. Galiba ona aşık olmam için 10 yıla gerek kalmadı.
Ve dış kapının kapanma sesi geldi. Giden jungkooktu.
Ve bitti bugünlük bu kadar oy vermezseniz ve okunma yine düşerse yeni bölüm süresi daha çok uzayabilir.
Muck hadi baybaysssNot: bölüm TueKrnz için yazılmıştır.💜😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE |TAEHYUNG|
FanficKitap bitti(◕દ◕) -Ae Sook tahminen ne zaman olur? -Ne "Ne zaman olur?" Tae -hani ne zaman aşık olursun söyle de ona göre planlarımı yapayım. -cidden mi? ciddi misin sen? -"ciddi olmamam için bir sebep mı var" Diyerek güldü. -16 yıl -NEĞĞ AMA BU ÇOK...