Bölüm 2: "Bir ineğin bodoslama çöküşü."

99 7 212
                                    

Minsoo iki gün önce proje dersinde yaşadığı şeyleri, bin beş yüz kere düşünmüş, gelecekteki proje dersi için ise sekiz milyon öneri hayal kurmuştu.

Bir erkek veya herhangi biri.. Ne fark ederdi ki?

Bu proje dersiydi. Herkes kendi üstüne düşen görevi yapacak ve dönemi bitireceklerdi.

Grup olmalarının hiçbir önemi yoktu.

İşte bu!

Minsoo beyninin küçük yaramaz lobunun bir saniye içinde kurduğu hayali çaresizce yaşamak zorunda kaldı.

'Maket yapmamız lazım. Bize gelmeye ne dersin?'

Minsoo irkildi. Hayali onu çocuğun evine götürdü.

'Evde ailem yok. Umarım rahatsız olmazsın.'

"Iıııııııı.." Minso yeniden titreyen vücudu ile gözlerini yukarı kaldırıp dişlerini birbirine kenetledi.

"Hayır hayır, buna gerek yok!"

Başını dik tutup gözlerini kapattı ve yeni bir hayal kurdu.

'Ben maketi yaparım. Sen de üç boyutlu modeli yaparsın. Yarın sınıfa gelir ve hocaya gösteririz.'

Harika olmuştu. Hayalinden memnun bir şekilde gülümserken beyni ona bir saniyeliğine farklı bir anı oluşturmuştu.

'Sanırım maket bitmeyecek, bu gece burada kalsan iyi olur.'

"Iıııııı... Kes şunu!" Minsoo beynine ağlamaklı bir şekilde isyan ettiğinde telefon ekranına bir mesaj düşmüştü.

-- Denis -- Yarınki ders için ödev vermişler miydi Minşu?

Minsoo mesajı gördüğünde telefonu eline alıp ışık hızı ile yazmaya başladı. Aynı hızda surat ifadesi de şekilden şekle girmekteydi.

-- Minsoo -- Bizim hoca hastane örnekleri bakmamızı istedi. Sizin gruptan haberim yok ama büyük ihtimalle benzerdir..

Minsoo sevgili arkadaşına eşleşemediklerini söylediğinde, Denis heyecanlı bir şekilde aynı dersi alacak oldukları üst sınıf öğrencilerinden biri olan Yoongi'nin yanına gitmiş ve eşleşmeleri gerektiğini(!) söylemişti. Biricik ve çok sevgili, istediği her işi yaptırabilen Min Mükemmel Yoongi ise, Denis'in grup hocası ile konuşmuş ve ikisinin eşleşmesini sağlamıştı.

HARİKA, dedi içinden Minsoo. Kendisi için de böyle bir şans neden yoktu?

Minsoo hocasının onu eşleştirdiği gençten bahsettiğinde o çocuğun Yoongi'nin arkadaşı olduğunu öğrenmesi hayallerine bir yenilerinin daha eklenmesine sebep olmuştu. Aksi gibi Denis de hiç yardımcı olmamış, şimdiden Taehyung ve Minsoo'nun gelecekte doğacak olan çocuğunu kendi çocuğu ile evlendirme planlarının ve yazın Busan'da kalacakları bir yazlığın bile hayalini kurmuştu.

Ne söylemişti?

'Git ve çocuğu kap, giiiiiirl'

Minsoo kulağında çınlayan ses ile nefesini derince içine çekip tuttu. 

Sanırım bu bir intihar girişimiydi.

-

Ertesi gün

Minsoo sabahın körüne koydukları proje dersi için oldukça somurtkan bir şekilde durağında beklemiş ve oldukça somurtkan bir şekilde otobüsüne bindikten sonra, oldukça somurtkan bir şekilde, somurtkan direğin yanına gidip, direğe yapışıp 15 dakika boyunca donuk bakışlarını bir noktaya dikerek keyifli bir yolculuk yapmıştı.

FRİENDZONE ~Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin