Bölüm 4: "Zevkli mi demişti o?"

90 7 54
                                    

Bir mimari proje dersliği neye benzer?

Burası benim sınıfımdı. Uçsuz bucaksız ama her daim 100 küsür kişinin nefesi ile ısınan sıcacık bir karbondioksit yuvası akhdakdhkd

 Uçsuz bucaksız ama her daim 100 küsür kişinin nefesi ile ısınan sıcacık bir karbondioksit yuvası akhdakdhkd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---

"...Hyunjin sen diğer arkadaşlarına Kakaotalk'tan bina ihtiyaç programını atarsın." Sarışın kadın parlayan gözlerle öğrencilerine döndü "Bu iki haftayı oldukça verimli geçirdik. Çalışmalarınız için teşekkür ederim, beni hayal kırıklığına uğratmadınız."

Minsoo hocasına gülümsedi. Oldukça uykuluydu ve nihayet proje öncesi araştırmaların sonuna gelmişlerdi.

Bundan sonra ne olacağı konusunda en ufak fikri yoktu.

"Artık masalarınıza geçip proje için eskizler yapmaya başlayabilirsiniz. Grup arkadaşlarınızla iletişim halinde olun ve beraber çalışın."

Minsoo bu konuyu çok da kafasına takmıyordu. Sonuçta ders harici görüşmeleri gerekmiyordu.

"Ders harici grup arkadaşlarınızla iletişimde kalın ve beraber çalışın. Birbirinizden kopuk çalışmanızı katiyen istemiyorum."

Harika.

Neyse... Sonuçta ayrı çalışsalar bile, hocanın nereden haberi olacaktı ki?

"Evet!" Sarışın kadın heyecanlı bir şekilde ayağa kalktı "Ben kantinden çay alıp geliyorum. Siz de masalarınıza geçip bir şeyler karalayın, tamam mı?"

Gruptakiler hocayı onaylayıp toparlanmaya başladıklarında Minsoo çoktan toparlanmış hemen en öndeki masayı kaparak sandalyeye oturmuştu.

Kesinlikle arkasına bile bakmamaya özen göstererek ceketini ve çantasını masanın üzerine yayarak aslında yalnız oturacağının mesajını vermeye çalışmaktaydı.

Oldukça zekiydi ha..

Yamuk gülümsemesini sundu.

Tam eskiz defterini açmış kalemi kağıt üzerinde gezdirecekken, yanında beliren sandalye ile gözlerini kocaman açarak irkildi.

Esmer genç hızla yanına oturum genç kızın masanın üzerine yayılmış eşyalarını ona doğru itti ve kendi için bir boşluk oluşturdu. 

Ciddi ve delici bakışlarını yanındakine sunarken Minsoo'nun gözleri yerlerinde horon tepmekteydi.

"Aklında bir fikir var mı?"

Minsoo kendine gelmesi gerektiğini biliyordu fakat zihni onu yarı yolda bırakmış gibiydi.

"Ben bir şeyler düşündüm."

Minsoo telefonunu masaya koyup ona doğru iten genci izledi.

"Birkaç şey karaladım." Esmer genç telefonunun kalemini eline alarak çizim üzerinden tekrar geçti "Soyut tasarımlar yapmaktansa fonksiyonel bir çözüm olmalı. Bu yüzden ilk önce plan için bir kaç deneme yaptım..."

FRİENDZONE ~Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin