Önerdiğim B-side 'lar #2

60 6 14
                                    


Not: Bu bölümde yalnızca son 2 yılda çıkardıkları (Korece) albümlerin şarkıları bulunuyor.

Stuck In My Head

Bu şarkı zamanında pek tabii Tittle olabilecek bir şarkıydı. Nakaratı sarıyor dile dolanıyor ayrıca Dahyun ve Momo 'nun Killing partları' da çok güzel genelde en az part alan Dahmo olduğu için onlara killing partlar verilmesi hoşuma gidiyor.

Girls Like Us

Jihyo çok güçlü bir kadın ve serbest bırakılsa neler neler yazacak kim bilir...
Bu biraz yumuşak kaçmış siz bir de Get Loud' a bakın:)

Get Loud

Biraz gürültülü olabilir! diye giriyor şarkıya Jihyo.
"Twice devri bitti mi?"
"Twice düşüşte mi?"
Jihyo ve Momo 'nun ilişkisi açıklandığında haklarında yazılan saçma makalelere sinirlenmiş olacak ki bu şaheseri yazmış hatunum.
Sık sık sinirlendirin şu kızı:)
Bu arada Jeongyeon' un yüksek notası ne öyle ya! O nedir ya! O nasıl bir şey!


Love Foolish

Yalnızca Chae 'nin nakarattaki deep sesine bırakın kendinizi...

Make Me Go

Son 1 yıldan B-side' lar seçmemin en büyük nedeni şu ki; Kızlar seslerini artık eskisi kadar tatlaştırmıyorlar. Ve bu da alışılagelmiş Twice stilinden farklı, hoşuma gidiyor.

Firework

Farklı bir tarz daha! Kpop 'ta çok fazla gitar ezgisi içeren şarkıya denk gelemezsiniz. Firework aşktır:)
Ah şu Latin konseptini bir de başlık şarkılarında görsek...

Oxygen

Yani bilmiyorum ben sebepsizce bu şarkıyı seviyorum şjfğugı bu yüzden burda olmalı diye düşündüm.

Depend On You

Bu şarkıyı dinlemeyi seviyorum modum ne olursa olsun bana buruk bi melankoli veriyor. Normalde slow şarkıları o kadar sevmem, belki de sözlerinde kendimden bir şeyler buldum bilemiyorum. Bildiğim bir şey varsa o da Nayeon 'un söz yazarlığı mükemmel.

Shot Clock

Bence bu albümün değeri bilinmeyen gariban Bside' ı ... Lütfen şu şarkıyı benim gibi beğenen biri çıksın ya hiç denk gelmedim Shot Clock hakkında konuşan birine.
Çok enerjik bi şarkı, Jihyo 'nun ses kalitesi de muazzam!

Handle It

Ben Handle It' in de pek değerinin bilinmediğini düşünüyorum. Kızların vokalleri mükemmel.
Ayrıca, Sana 'nın vokalini de övmemiz gereken konular var. 👉👈

Bring It Back

Bir Once bu şarkı için tam yılan dansı yapmalık tarzı bir ifade kullanmıştı şjsşjvsjğgs çok haklı.

Hell in Heaven

Şeytan&Melek temalı fantastik bir dizinin /filmin OST' si falan olmalıymışsın sen ya!

Go Hard

Ya bu şarkının nakarattaki alt yapısı insanı kendine köle yapar, dehşet sarıyor ve havaya sokuyor, özellikle Arapların müptelası olduğunu biliyorum bdjdjşvjd
Bunların dışında mutlaka Türkçesine bir bakın ve Twice 'a bir kez daha minnet duyun...

Cry For Me

Maalesef bu şaheser bir albüme ait değil!
Ama 18 aralıkta Dijital platformlarda yayınlanacak.

TWONCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin