•^•
Alaina sessizce yatağından çıkıp mutfağa inmişti.Tezgahın üzerinde duran sürahiyi ardından bardağı alıp kendine bir bardak su doldurup içti.
Pencerenin yanına gidip yıldızlar ile parlayan gökyüzüne baktı.
İçindeki heyecandan ve sevinçten uyku tutmamıştı.
Sonunda o da her normal öğrenci gibi Hogwarts'a başlayacaktı.
4 yıl boyunca İlvermorny'e gitmişti ancak sonunda babası tüm ısrarları karşısında pes etmiş ve onu Hogwarts'a kabul etmişti.
Alaina'ın hiç bir sorunu yoktu derslerinde de çok iyi denmeyecek kadar olsa da iyi idi.
Ancak onun tek bir suçu vardı,o Albus Dumbledore'un kızı idi ve diğer çocukların aksine normal değildi.
En azından babasının gözünde.
Sahi Londra'da onun varlığından kaç kişinin haberi vardı?
Taş çatlasa 3-4 kişinin haberi vardı.
Bu da onun sinirlerini bozuyordu.
Kafasını sağa sola sallayıp bu düşüncelerden arındı.
Artık bunların bir önemi yoktu,yarın Hogwarts'a gidiyordu artık onu çoğu kişi onu tanıyacaktı.
Bu düşüncenin mutluluğu ile odasına geri gidip yatağına huzur içerisinde uzandı.
Yarın onun için büyük gün idi.
•^•
Albus Dumbledore Hogwarts'ta bulunan odasında ki masasında kafası eğik bir şekilde oturuyordu.
Hogwarts yarın açılıyor ve son hazırlıklar yapılıyor idi.
Çalan kapı ile kafasını kaldırıp gelen kişiye baktı.
"Albus."
Gelen Profesör Minerva Mcgonagall idi o da diğer profesörler gibi Hogwarts'a dönmüştü.
"Minerva,geç otur."
Mcgonagall onun eli ile gösterdiği koltuğa otururken aynı zamanda endişeli gözler ile ona bakıyordu.
"Bir şey mi söyleyecektin?"diyerek ona yarım ay biçimli gözlüklerinin altından baktı.
"Alaina,Albus sence onun Hogwarts'a gelmesi doğru olur mu?"
"Bilmiyorum Minerva bunu zaman gösterecek."
Mcgonagall onun bu sözleri ile kaşları çatılmıştı.
Ne yani kızını zamana mı emanet ediyordu?
"Biliyorsun o senin kızın olduğunu öğrenip peşine düşecektir."
"Peşine düşse bile Alaina'nın onun oyunlarına kanacağını sanmıyorum biliyorsun Minerva o akıllı bir kız."
Mcgonagall bunu elbette biliyordu ancak Kim-olduğunu-bilirsin-sen'in akıllı ve sinsi olduğunu da biliyordu.
"Benim güvensizliğim Alaina'a değil Albus, Kim-olduğunu-bilirsin-sen'in ne kadar akıllı olduğunu biliyorsun.
"Ah,lütfen Voldemort de Minerva bir isimden korkmak yalnızca o gerçeğe yönelik korkuyu artırır,Alaina'ın iradesi güçlüdür."diyerek koltuğunda arkasına yaslanmıştı.
Minerva onun bu rahatlığına şaşırsa da belli etmeden oturduğu koltuktan kalkıp kapıya yöneldi.
"Sen öyle diyorsan,artık gitmem lazım Profesör Binns'e sınıfın temizliği için söz vermiştim görüşürüz Albus." diyerek odadan çıkmıştı.
Dumbledore yaslandığı koltuğunda çekilerek ellerini başının arasına almıştı.
Alaina'ı okula kabul etmesinin tek sebebi çok istemesiydi.
O da her normal çocuk gibi Hogwarts'a gitmek istemişti.
Bu da hayatı boyunca Dumbledore'dan istediği tek şey idi.
Alaina'a güveniyordu aklı ve iradesi ile hareket edeceğini biliyordu.
Alaina yeri gelince ondan bile akıllı davranıyordu
Bu yüzden kızına karşı bir kaygısı hiç bir şekilde yoktu.
Bu düşünce ile gülümsedi ve tekrar arkasına yaslandı.
•^•
Bölüm düzenleniyor biraz kısa da olsa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alaina Dumbledore #1》The Marauders Fanfiction[Düzenleniyor]
Fantasy"Dumbledore kızı Dumbledore kızı onu istiyorum!"