8

774 61 18
                                    

Günün son dersi için kehanet sınıfına gelmiş bekliyordum.

Sınıf yine ağır bir pus içindeydi ve ağır bir koku yayılıyordu.

Yanımda ise Black vardı her ders olduğu gibi nedense şansıma neredeyse tüm dersler Slytherin'le ortaktı.

Bugün el falı bakacaktık bana sorarsanız kehanet dersi çok boş burada olmak yerine Hagrid'le oturup o taş gibi kurabiyelerinden yerdim daha iyi.

Ve profesör o kocaman gözlükleriyle etrafına sardığı şallarla sınıfa dramatik bir giriş yaptı bana sorarsanız bir böceğe benziyor.

"Evet yavrularım bugün el falı işleyeceğiz önünüzdeki fal tabirleri kitabının 73. sayfasını açın ve yanınızdaki arkadaşınızla el falınızı bakmaya başlayın."dedi

Önümdeki kitabı açtım ama sorun şu ki yanımda Black var ve eğer elime elleşirse elimi kerpetenle deşerdim.

"Papatyam hadi elini uzat da falına bakayım."dedi ona tersçe baktım ama notlarımın düşmesini istemiyordum.

"Sadece not için yapıyorum sakın başka anlama."dedim ve elimi uzattım.

Bana inanamayarak bakıyordu ama elimi sanki çok narin bir şeymiş ve ilk kez görmüş gibi inceliyordu.

"Eee ne gördün?"dedim elimi çekerken yarım saattir elimi inceliyordu.

"Hıı...aa...dur fal tabirine bakayım."dedi.

"Dur bir de ben bakayım."dedi ne zaman geldiğini anlamadığım profesör elimi aldı incelemeye başladı ve ağladı.

"Ah kızım bu hafta kötü bir alamet seni bekliyor."dedi dolandırıcı.

"Profesör daha geçen hafta öleceğimi söylediniz o daha gerçekleşmeden başka bir şey söylüyorsunuz bir karar verin."dedim bıkkınlıkla.

Profesör hiç bozuntuya vermeden oradan uzaklaştı ben de bu sefer Black'in elini çekip incelemeye başladım.

"Papatyam?"dedi Black tereddütle.

"Ne var Black?"dedim sinirle.

"Ee şey şu an farkındaysan elimi tutmuş inceliyorsun ve sanırım bayılacağım." dedi ona tersçe baktım.

"Saçmalama Black ders el falı ve merak etme ders bitişinde ellerimi kerpetenle deşeceğim."dedim sinirle

"Bende sanırım hayatım boyunca ellerimi yıkamayacağım."dedi sırıtarak.

"İğrençsin Black!"dedim tiksinir bir ses tonuyla. O ise sırıttı.

Sonunda ders bitmişti bende eşyalarımı bırakmış Hagrid'in yanına gidiyordum ama karşımda birden Black belirdi.

"Ne var Black?!"dedim sinirle.

"Hiç öyle gördüm yanına geldim."dedi sakince.

"Beni rahat bırak Black ayrıca şu an başka bir randevum var."dedim.

"Ne ne randevusu kiminle?!"dedi sinirle ve şaşkınlıkla.

"Sanane Black!"dedim sırıtarak sinir etmem hoşuma gitmişti.

"İyi bende geleyim."dedi ona ters ters baktım ama bir şey demedim Hagrid'in evinin önüne gelmiştim kapıyı tıklattım ve Hagrid yüzünde büyük bir sırıtışla bize bakıyordu Black ise anlamaz gözlerle bakıyordu.

"Hoşgeldin Alaina çayı üzerine koydum hadi gelin."dedi ben içeri geçtim Black'te arkamdan geldi.

"Eee Alaina beni arkadaşınla tanıştırmayacak mısın?"dedi Hagrid.

Alaina Dumbledore  #1》The Marauders Fanfiction[Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin