Je loopt over straat wanneer je haar opeens ziet. "Wat? Het zal toch niet...." vraag je jezwlf af, maar wanneer je iets beter kijkt zie je het al. Is dat... Lila!? Je hart slaat een slag over en voordat je het weet begin je te gillen. Het zijn kreten van pure blijdschap en genot. Snel sla je een hand over je mond heen, maar tevergeefs. Lila heeft je al gezien. Tot je verbazing kijkt ze niet geïrriteerd en boos. Wanneerje goed kijkt zie je dat ze zelfs een zwakke grijns op haar gezicht heeft. "Oh wat ben ik toch klunzig.,." Denk je in je hoofd terwijl Lila je richting op komt lopen. "Hey." Zegt ze. Je hart begint nu harder te bonken dan ooit te voren. "L-L-Lila. Ik ben groot fan van je!" Wanneer je dat zegt, zie je dat Lilas magere glimlachje meteen van haar mooie gezicht verdwijnt, en het lijkt even of haar ogen waterig worden. "Shit! Heb ik iets verkeerd gezegd?" Denk je weer in je hoofd.
"Nee je hebt niks verkeerd gedaan, geen zorgen." Zegt Lila. Je schrikt en neemt een stam naar achteren. "Kan ze mijn gedachtens soms lezen?!" Vraag je je af in je hoofd.
Lila begint te lachen. "Je bent hardop aan het denken jij kluns!" Lacht ze. Haar ogen beginnen weer te stralen.
Je begint ook te lachen. Op dit moment ben je blij dat je zo klunzig bent
JE LEEST
The Lila coloured beauty
FanficJe loopt op straat. Maar wacht eens even... je hart slaat om. wie is dat daar!? Is dat... Lila? Dit is een lila fanfic Copyrights belongs to me and lila.