🔪Část 20.🔪

101 2 0
                                    

Pohled Jennie
Jsem tak moc ráda že mě našli. Ale není tu Vitaa. ,,Kde je Vitaa?!"řekla jsem se strachem v hlase. ,,To nevíme, když jsme tam přijeli nebyl tam." oznámil mi  Dominik. ,,Ty hledáš Vitu jo? Tady ho máš!" křikl za mnou hlas a já poznala že je to Dorian. Otočila jsem se a viděla Doriana jak má v ruce nůž, který drží u Vitova krku. ,,Prosím nech ho jít prosim, zabij radši mě než jeho!" ,,Hmmm to se mi líbí víc." Přijal mou nabídku a odhodil Vitu stranou. ,,Ne Jennie ne! Nedělej to!" ,,Dělám to, aby jsi mohl žít a proto že tě miluju." Hned jak jsem to dořekla jsem šla k Dorianovi a vzala si od něho nůž. ,,Udělám to sama." ,,Dobře." ,,Jen vám chci říct že vás mám moc ráda a hrozně moc jsem si s váma užila kopec srandy, ale teď udělám věc co jsem nikdy nečekala že udělám...Takže sbohem."byla jsem připravena. Dala jsem si nůž do svých dvou rukách a zavřela oči. Natáhla jsem ruce, ale pak...,,Jennie ne!" slyšela jsem hlas Greye a potom ucítila že v rukách nemám nic. Grey mi zachránil život. ,,Děkuju." ,,Za málo." Díky téhle scéně co se teďka odehrála, se Dorian naštval tak že Greyovi vytrhl nůž z ruky a zabil se. Byl to můj dříví kamarád, ale byla jsem ráda že je na druhém konci světa. Chtěl mě zabít, tak co?! Mám snad brečet jako kdybych měla depky? Ne. Tenhle člověk si to zasloužil.

O 3 měsíce později
Dneska je 24.prosince a to znamená že jsou Vánoce!!! Ráno jsem vstala a oblékla se:

prosince a to znamená že jsou Vánoce!!! Ráno jsem vstala a oblékla se:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hned jak jsem převlékla jsem šla připravit cukroví na talíř. Když jsem dávala poslední kusy na talíř mě někdo obejmul ze zadu. Byla to Jisoo. ,,Dobré ráno Šípková Růženko. " ,,Dobré Jennie." řekla se smíchem v hlase. ,,Ty jsis taky vzala ten stejný outfit?" ,,Jo shodli jsme se s holkama že dnes budeme vypadat stejně." ,,To je úžasný nápad!" ,,Ahoj holky." ,,Ahoj Rose." ,,Kdy půjdeme na procházku?" ,,Až k večeru neboj Rose." ,,Dobře Jennie." ,,Pojďte holky se koukat na pohádky  než se kluci a Lisa vzbudí to bude hodin." zasmála jsem se a holky se mnou. Vzali jsme cukroví a sedli na gauč.

O 3 hodiny později
,,Ahoj holky." ,,Jé ahoj zlato." podle hlasu jsem hned poznala že je to Vitaa. Odpoledne se už nic zajímavého nedělo. Ostatní se vzbudili a koukali na pohádky. Večer před večeři jsme se šli projít a pak zase zpátky. Před večeři jsme se šli vyfotit:

 Před večeři jsme se šli vyfotit:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A proč na té první fotce máme náš dort? Protože dnes slavíme 5 let od založení naší skupiny BLACKPINK

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A proč na té první fotce máme náš dort? Protože dnes slavíme 5 let od založení naší skupiny BLACKPINK. Jsem ráda že mám holky a kluky. Bez nich bych nic nedokázala.

Doufám že se vám příběh líbil. Jsem moc ráda že to čte tolik lidí....jsem za to moc a moc ráda. A mám návrh že bych mohla napsat jiný příběh, ale ne o Blackpink a Studiomoontv. Takže budu moc ráda, když budete číst i ten další. No a my se učteme u další knížky.. AHOJ!😁👋

Já a Vitaa💖 [Dokončeno]♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat