💗Část 1.💗

389 10 0
                                    

Bylo pondělí 1.září a musela jsem do školy. Vstala jsem a zamířila si to k pokoji Rose. Pootevřela jsem dveře a viděla že ještě spí. Šla jsem ji probudit(ne asi nechá ji zaspat🤣) ,,Rose vstávej jdeme do nové školy" a s těmito slovy jsem roztáhla žaluzie u okna. Rose vstala a nic mi neřekla. Šla jsem vzbudit ostatní. Když byly všechny vzhůru šla jsem udělat snídani. Když jsme dojedly, tak jsme daly nádobí do dřezu a pak umyly. Šly jsme se upravit.
Vypadáme takto:

Pak jsme šly do školy a po cestě si říkaly co máme a nemáme čekat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsme šly do školy a po cestě si říkaly co máme a nemáme čekat.
Když jsme byly před budovou zvanou škola se na nás skoro všichni dívali. Pak jsem si všimla party kluků co stáli opodál. Jeden hnedovlasý kluk mě tam zaujal nejvíc. O asi pět sekund později co jsme se na sebe dívali začalo zvonit. Šli jsme do ředitelny.Byla tam ředitelka. Ta nám řekla kde máme třídu atd. Po domlouvaní se s ředitelkou jsme šly do třídy. Zaklepala jsem já, ozvalo se jen hlasité ,,dále" a vešly do třídy. ,,Dobrý den" řekla jsem. ,,Annyeonghaseyo" řekli holky. (V překladu je to ahoj🤣) ,,Aaaa dobrý den vy jste ty nové žákyně že?" ,,Ano jsme a ony vůbec česky neumí tak budou mluvit anglicky" ,,Dobře tak se představte" řekla učitelka a jako první se představila Rose ,,Jmenuji se Rosé Park je mi 17 let, ráda zpívám a tancuju." Když to dořekla tak se představila Lisa ,,Jmenuji se Lalisa Manoban je mi 16 let, ráda zpívám a tancuju." A pak i Jisoo ,,Jmenuji se Jisoo Kim je mi 17, ráda zpívám a tancuju" (jakože to říkali anglicky a všichni jim rozuměli) teď je řada na mě ,,Jmenuji se Jennie Kim je mi 17 let ráda chodím ven s kamarády, tancuju a zpívám." A potom jsem si všimla té party kluků co byli před školou, vyděla jsem i toho hnedovlasýho kluka jak na mě furt pokukoval. ,,Takže Jisoo si sedne k Dominikovi, Rose k Samuelovi, Lisa k Matyášovi a Jennie k Vitovi." Všichni čtyři zvedli ruku co řekla jejich jména a mě se zastavilo srdce. Vitaa byl ten na kterého jsem se celou dobu koukala. Šla jsem si sednou.
(V=Vitaa, J=Jennie)
V:Ahoj
J:Ahoj

A pak jsme na sebe ani nepromluvili.

Po škole
Šla jsem ze školy když v tom na mě někdo šáhnul a já se lekla jak něco. Byly to holky. Šli jsme domů.




Já a Vitaa💖 [Dokončeno]♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat