Сутринта се събудих и естествено беше неделя.Станах преоблякох се и влязох долу.Видях Фред.
Т: Добро утро Фред.
Ф:Добро и на теб.Хайде да мислим за плана си.Определено той ще забележи рано или късно,че си с мен.
Т:Нека.Нека види,че той не е единствен.Нека види,че има много по добри от него.
Ф:Добре ами сега какво?
Т:Ще се държим като двойка.Ще се прегръщаме,хващаме за ръце.
Ф:Добре.А сега хайде на закуска.
Ти дойде до него и той те прегърна.Ти се облегна на него и слязохте долу.
Почти всеки в гледаше.Особено Джордж и бившото.Седнахте до Джордж,а той веднага с въпроси.
Д:Вие да не сте заедно?
Спогледахте се и казахте в един глас:
Да.
Д:Няма и седмица,а вие вече сте заедно.-каза леко с завиждане.
След закуска отиде в библиотеката с Фред.Доста си говорихте,докато не се приближи бившия.(Измислете му име)
Т:Бързо целуни ме.
Ф:Какво?
Каза,но не чака втора покана.Ти му отвърна.След малко дойде и бившия.
Б:Т/И какво правиш?
Т/И сложи ръката на Фред на бедрото си.
Т:Нищо.Целувам се с гаджето си.
Б:Аз съм ти гаджето!
Т:Не не си.Ти си бивш.Да беше мислил преди да изневериш.Хайде мечо Фреди.
Вие излязохте от библиотеката.
Ф:Мечо Фреди?
Т:Какво дойде ми на ума.Не ти ли харесва мечо Фреди?
Ф:Харесва ми.
Т:Аз ще се качвам в стаята си.
Ф:Чао.
Т:Чао мечо Фреди.
Ти качи и видя Джини.Напрово започна да пискаш и да подскачаш от радост.
Д:Какво има?
Т:Първата ми целувка.
Д:Фред?
Т:Да.
Двете започнахте да подскачате и да пискате.После скочи върху леглото си и започна да крещиш във
възглавницата си.После се изправи и видя Джордж над теб.
Т: Джордж?Какво правиш тук?
Д:Чух викове и реших да видя от къде са и за какво.
Т:Ние бяхме.Разбрахме нещо и се радваме за това.
Д:Какво е това нещо?
Т:Тайна.
Той погледна към Джини.
Т:Джини да не си посмяла!
Той започна да я гъделичка,а аз се опитва да го махна от нея.
Д: Добре ще ти кажа,но спири да ме гъделичкаш.
Д:Казвай.
Д:Първата челувка на Т/И между нея и....
Д:И кой?
Д: Фред.
Тя каза,а той излезе.Аз тръгнах след него.
Т:Джорджи не ми се сърди.Моля те не ми се....-той ти прекъсна.
Д:Сърди.За какво да ти се сърдя?Вие сте заедно.
Т:Да знам.А ти си му близнак.Ако не искаш да ти го отнемам ще стоя на страна.
Каза и се върна в стаята си.Започна да плачеш.Ти обичаше и двамата.Как можеше да избереш единия.Зави се и си легна гушкаше една от възглавниците ти.Искаше да свърши този ден.Или да има само хубави.Не можа да се заспиш.Реши да обиколиш замъка.Вървя и вървя,докато не те притисна до стената бившият.
Б:Ти ще си само моя разбра ли?
Той започна да те разкопчава ризата,а ти викаше за помощ.Той ти махна ризата и ти свали полата.Ти викаше с всяка сила и спасителят ти дойде.Той удари силно извратеняка,а той падна.
Ти се сви на кълбо и гледаше.
Спасителят ти беше Джордж.Той щеше да нанесе пореден удар,а ти с тих и слаб глас:
Т:Джорджи,остави го.
Той дойде до теб и ти избърса сълзите.
Д:Добре ли си?Нарани ли те.
Т:Не ме.
Ти просто стоеше на кълбо.Не знаеше какво да правиш.Той те повдигна и ти подаде полата ти.Облече я и после си сложи и ризата.Ти гушна Джордж.
Т:Много ти благодаря Джорджи.Ти си моя спасител.Незнам какво щеше да стане с мен,ако не беше ти.
Д:Не мисли за това.Важното е,че си добре.
Тръгнахте към общата стая на Грифиндор.Влязохте,а ти изтича към стаята си с Джини.Влезе и ѝ разказа всичко.
Д: Добре,че те е спасил.
Т:Да.Добре,че но.....
Д:Но?
Т:Аз ги обичам и двамата,но не се чувствам добре да ги въртя и двамата.
Ще ги обичам,но по-добре е за тях да си продължават сами.Рано или късно и двата ще имат половинка в живота.
Това ще е две късметлийки,но няма да съм аз.
Д:Т/И ти си добра и си перфектната за тях.
Т:Аз съм една,а те двама винаги ще е сякаш въртя единия.Обичам ги,но не искам да си играя с тях.Те заслужават много повече от мен.
Д:Не ти си това,което им трябва.
Т:Не съм.По-добре да съм с някой,
който не обичам отколкото да съм с двама и да си играя.
Д:Сигурна ли си Т/И?
Т:Абсолютно.Знам,че те ще си чудят,
защо не им говоря просто им кажи,че им благодаря за прекрасните моменти,но трябва да си разделим пътищата.Моля те само това им кажи.
Д:Добре ще им.Това е 6 глава.Ще кача 7 днес.
ESTÁS LEYENDO
Двойна любов
De TodoТова е история за твоята любов към близнаците Уизли.Дали и те те обичат четете и ще видите.