Kérdeztek már tőlem életemben furcsa dolgokat a történelemmel kapcsolatban, de amikor egyszer ezzel a kérdéssel fordultak hozzám:
-Hé (Nevem) Mi a véleményed az Amcsikról? Mármint a mai Donald Trump, más országokkal kakaskodó, Zsidó kedvelő Amcsikról, és a régebbi Országukat tisztelő, és szerető, Britekkel (majd Szovjetekkel) szembe szálló Amcsikról?
Őszintén megmondom, nem tudtam rá válaszolni, mert az Amerikaiak engem hidegen hagytak. Kb, számomra léteztek és kifulladt.
De e kérdés után, elgondolkodtam ezen, és ma már úgy felelnék rá, hogy:
-A történelmükre vissza tekintve tisztelem őket DE, csak a történelmüket. Gondoljunk bele A függetlenségi háború nagyon nagy dolog volt anno, hogy a világ majdnem leghatalmasabb országával szálltak szembe, a Hazájukért harcoltak, a Szabadságukért.
Mi magyarok magyar szemmel nézve leginkább az Osztrákok elleni 1848-49-es Szabadságharcokhoz és az 56'os Forradalomhoz tudnánk hasonlítani. Mi is a Szabadságunkért harcoltunk, így át tudjuk érezni helyzetet. Amerika akkor még egy nagyon fiatal állam volt. De ahogy telt az év, mint egy tehetős gazdag embernek, a fejükbe szállt a hatalom, jött az első majd a második világháború, és végül a Hideg háború. A Szovjetunió "legyőzésével" pedig csak maguk alá adták a lovat, és szinte minden országnak az életébe beleütötték az orrukat (csak, hogy mondjak egy példát:NATO)
Eltudom képzelni, hogy melyik ország nem tette volna ezt a helyükben. De nézzük Kanadát, sokkal nagyobb ország mint Amerika, ők miért nem állnak "minden" országgal hadi állapotban?
Talán lehet azért mert ők Nagyon hosszú ideig Nagy-Britannia egyik gyarmataként éltek, és így mondjuk azt "megvolt kötve a kezük"
Még ez így sem tiszta, de egyszerűen szerintem ez már benne van így az emberekben, hogy egyszerűen nem szimpatikus ország.
A magyaroknak másabb, mert az 56'os Forradalomban a segítség nyújtás helyett egyszerűen csak a vállukat vonták meg. "Létezik ilyen ország?" kérdik egymástól az emberek. Pedig régen a magyarok is csak annyit akartak mint az amerikaiak. Szabadságot. Minek van a NATO ha nem is "használják". Lenézik a kisebbeket. És ez az ami engem feldühít, vagyis egyszerűen nem tetszik. Én ezért tisztelem csak a történelmüket, Tisztán harcoltak a Szabadságukért, az első és második világháborúban, de ami a hidegháború/ban /után történt már nem annyira nyerő. De lehet ezeket csak azért mondom, mert hogy ha úgy nézzük sose voltunk Amerika oldalán így mindig mindent buktunk, miattuk is...Én Countyhumans rajz stílusban ezért ábrázolom őrültnek, beteg elméjűnek, de ez már erős szó.
Csak képzeljétek el úgy mint egy gazdag család kisfia.
A szabályok alapján élt, követnie kellett az etiket szabályait. De valahogy egy pillanatra rossz társaságba keveredett és belekóstólt kemény, rossz életbe és a drogba. A késöbbiekben csak egyre többet és többet akart, ez volt az amire vágyott, felhagyott a szabály szerint élt életével és szembe szállt a szüleivel, elment otthonról, és elkezdte azt az életet amire vágyott, és a drog szép lassan hatalmába kerítette.Valahogy én ezt így tudom elképzelni
~*~
Vége ennek a... Porológusnak...
A kövi részben már történet lesz. Itt csak leakartam írni a véleményem az EgyBesült Államokról... A... Véleményem... Igen...
De mielőtt valaki nem így gondolja, nyugodtan leírhatja a saját verzióját
¡¡A Rajzok Saját Készítésűek!!
DU LIEST GERADE
Countryhumans History
FanfictionA háború a történelemnek az a leckéje, amit az emberek mindig hajlamosak elfelejteni. Benito Mussolini Countryhumans History Egyes országok híres illetve kevésbé ismert vagy jelentéktelen történelmi eseményeikről lesz szó. (A történetek a 6. résztő...