Bugün eve geri dönüyordum bu ülkeden burda olan anılarımdan uzaklaşıp evime annemin babamın ve kardeşlerimin ha birde arkadaşlarımın yanına sadece uzaklaşmak istemiştim. Nedenini bende bilmiyordum ama sadece uzaklaşmak... Eve geri dönme vakti gelmişti yaklaşık 2 yıldır bu ülkedeydim namıdeğer Kanada ülke çok güzel ama sanki fazla soğuk şimdi Amerika'ya dönme vakti burdaki arkadaşlıklarımı özliycem Maddie, Gia, Jack ve İris.... Onları çok seviyordum ama ailemi de çok özlemiştim bugün gideceğimi biliyorlardı büyük ihtimalle birazdan gelirlerd- işte geldiler. Yavaş adımlarla aşağıya indim ve kapıyı açtım.
''Millie bugün gitmesen olmaz mı 1 ay sonra falan gitsen?''
''olmaz Maddie hem ailemi de çok özledim...''
''anlıyorum... seni çok özliycem''
''bende özliycem''
''offf Maddie ağlamayı kes bi çekil de ben de doya doya sarılıyım''
''gel buraya Jack''
''Aaaa bende istiyorum Jack çekil şurdan''
''Gia...''
''Şey İris nerde?''
''Bilmem o bişey demedi uyuyodur sanırım''
''anladım''
o sırada kapı çalmaya başladı.
''Millie''
''İris''
''lütfen gitme gerçekten biraz daha kalıp gitsen seni o kadar özliycem ki''
''sorun etme sizi çoğu zaman görüntülü arıycam ''
''söz mü?''
''söz''
''artık gitme vakti... ben bavulumu alıp geliyorum''
''Dur ben taşırım''
''tamam''
''çocuklar hadi ama ağlamayın beni de ağlatıcaksınız gelirim illaki''
''ama Millie''
''İris lütfen ağlama güzelim lütfen...''
''Tamam bebeğim ama a-ara''
''tabiki...''
yukarıdan aşşağıya inerken çıkan patırtı seslerinden Jack'in bavulumu getirdiğini anlamıştım.
''Hadi gidelim''
Arabaya bindiğimizde öne ben oturmuştum sürücü koltuğuna Jack ve arkaya da Maddie, Gia ve İris.Kolumu arabanın camına yaslayıp dışarıyı seyrettim arabanın camı buğuluydu dışarısı soğuktu arabanın içi sıcak. Elimle camdaki buğuyu sildim ve dışarıyı izlemeye devam ettim.Kanada güzel ülkeydi her ne kadar soğuk olsada gerçekten güzel yerdi.Havalimanına geldiğimizde uçağın kalkmasına 15 dakika vardı artık gidiyordum hepsiyle son defa vedalaştıktan sonra uçağa bindim. İris ve Gia hala ağlıyordu. Uçak yavaş yavaş hareketlenince gözümden bir damla yaş düştü. Ama sonuçta tekrar gelecektim...
Selam yeni hikayeye başladım öbürü boka sardı ama neyse umarım beğenilir sizi seviyorum bb