Multi: Aydan❤Göktuğ
Hemen odama çıkıp giyeceğim kıyafetlere baktım.Annem gerçketen göz zevki olan bir kadındı beyaz mini bir elbise altına siyah platform ayakkabılarımı giydim.Akşama gelen ortaklarımıza özel bir hazırlanmaydı sanırım.Uzun sarı saçlarımı düzleştirip uçlarına maşa ile dalga verdim göz makyajını fazla abartmak istmedim rimel ve eyeliner ımı sürüp aşşağıya indim.Babam maç izliyordu her zamanki gibi .d.d babamın yanağına bir tane öpücük kondurdum.O sırada kapı çaldı sanırım beklediğimiz misafirler bunlardı. Annem hemen kapıyı açtı.
''Hoşgeldiniz''
''Hoşbulduk''
''Ee sizin büyük çocuk nerde?''
''Arabayı park edip geliyor''
Büyük çocuk mu ehhehe onlar içeri girerken bende kabanlarını alıp astım tam kapıyı kapatacakken içeri biri girdi yüzüne baktığımda Göktuğ hocamı ohaa where is the adalet ??
''İçeri almayacak mısın''
''Şey ben evet gel''
o içeri geçerken bana kabanını fırlattı vermedi resmen fırlattı mutant yavrusu yaa.Herkes masaya geçti yemek yerken Göktuğ hocayı inceleme fırsatım oldu ehehe kırmızı kareli gömleği ve kot pantolonuyla gerçekten yakışıklıydı olm metor lan sus bi iç ses ya evet bazen iç sesimle kavga edebiliyorum.Göktuğ hoca ona gelin alacak teyzeler gibi baktığımı gördü ki kulağıma eğilip
''Giderim var dimi?''
''Ne diyosun sen yaa''
''Az önce beni incelediğini gördüm kıvırma''
olum sanki adam beni ifşa etmek için doğmuş lan ver şeyi görüyo mk s.s. Yemekler yendikten sonra misafirler salona geçip sohbet etmeye başladı ve benden türk kahvesi istediler.Nerden biliyim ben türk kahvesi yapmayı ya neyse mutfağa girdim kahveyi ve cezveyi alıp bi dakka ya ben niye bunlarla uğraşıyosam makine var kiğğ.d. mutfakta sevinçten muz bulmuş maymun gibi dans ederken kapıda Göktuğ hocanın beni izlediğini gördüm.Niye mi yaaa.
''Çok iyi dans ediyorsun''
''Sen beni ifşa etmeyi bırakır mısın?''
''yuooooo''
lan o nasıl bi yo deme şeklidir kahkaha atmamak için kendimi zor tutum oda bu halimi gömüş olmalı ki kahkaha atmaya başladı bende dayanamadım ve bastım kahkahayı. Bir şekilde kahveleri yapıp içeri geçtik. Ortam çok sıkıcıydı işlerden felan konuşuyordu babamlar. Annemgilde dedikodu yapıyorlardı bu akşamın bitmesi için 5,10 kere felan hatim indirmeye çalıştımda ben çok dua bilmiyom ki heyecandan unuttum hepsinide. Saat 1:40 dı sonra onlarda bunu fark edecekki kalktılar Göktuğ hoca kapıdan çıkarken göz kırptı amacı ne bunun yaa.
***
Arkadaşlar özür dilerim kısa yazıyorum ama bu gün içinde 5 bölüm felan yazarım öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Öğretmenim
ChickLitÖğretmenine aşık olan genç bir kız,öğrencisine ilgi duyan bir öğretmen