Sabah kalktığımda saat 06.30 du hem kaldıp il elimi yüzümü yıkayıp , hemen üstümü giydim okul kıyafeti şortu etek ve üstünede şu yeşili lokost hava soğuk olduğu için altına ince çorap giydim . Sonra yatağımı toplayan kafa saat 07.30 olmuştu . Hemen aşağı ya inip herkese günaydın diyip sofraya oturdum , kaan da uyanıp indi kahvaltı yaptıktan sonra üstüme montumu giyip dışarıda servis bekledik . Servise bindinkten sonra herken bana bakmaya başladı . Ben serviste kaanin yanına oturdum , ve okula gittik . Okul kaan bana danışman personelden ders programını almak için yerini gösterdi . Bende ders programını alıp yeni sınıfıma gittim sınıfa girdiğimde ardımdan hoca girdi ve kendimi tanıtıktan sonra boş bir yere geçtim ve oturup dersi dinledim ilk dersimiz tabikide matematikti cidden matematiği hiç anlamam neyse ilk ders öyle geçti ikinci derse geçti bu okulda öğle arası varmış yeni edindiğim arkadaşlarla kntine inip yemek aldık ve orda oturup yemek yedik . Öğle Arası bitince 3 dersede girdikten sonra servislerin olduğu yere indik , orda kaanın olduğu yere gidip servisi beklemeye başladık, bana okulda ilk günün nasıl geçti dedi bende güzel geçti dedim cidden güzel geçmişti ama matematik dersi hariç tabi neyse servis gelince binip eve doğru gitmeye başladık aldığımızda inip eve girdik yukarı çıkıp eksik olan defterlerimi yazmaya başladım . Akşam olunca akşam yemeğini yerken babam okulda ilk günün nasıl geçti dedi bende güzel geçti dedim. Sonra yemeğimi yiyip sofradan kalkıp geri kalan sayfaları yazarken kan napıyosun dedi bende eksik olan defterlerimi tamamlıyorum hım kolay gelsin o zaman ben odama gidiyorum o zaman tamam . Şey yarın akşam bir arkadaş parti veriyor istersen gel bi babama sorum bide nasıl bir parti diskolu falan tamam dediğim gibi babama sorum. Tamam iyi geceler sanada iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pelin gerçekleri öğreniyor.
JugendliteraturMerhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Bu bir hayal üzerine kurulmuştur. Pelin Ankara'da yaşayan gerçek ailesinden haberi olmayan bi kız . Pelin diye bir tane kız başka bir ailenin kızı çıkıyor. Pelini büyütüp kendi kızımız gibi büyütü...