Sabah kahvaltısında babama partiyi söyledim oda izin verdi okula gidip geldikten sonra hemen üstümü giydim altına deri tarzında bir tayt üstüne de göbeği açık balıkçı kazak giyip aşağıya indim . Kaan da hazır olunca deri montu giyip çıktık parti yerine dogru yola çıktık. Parti bir evdeydi , ev zengin bir ailenin evi annesi babası yurt dışına çıktıları için evde parti veriyor. Neyse partide herkes biz içeri girince bize baktılar ben bunlar niye bize böyle bakıyorlar , neden bakmasın ki yanımda güzel bir kız var ondan olmasın , yok be ben ben güzel değilim , hakkını yeme derim gayet güzelsin iyi bakalım öyle olsun . Sonra partide böyle yani baya evlendikten sonra kaan hadi gidiyoruz dedi biraz daha dursak olmaz mı ? Bende daha fazla Dura bilmek isterdim ki verilen saat doldu had bayan önce gidelim sen ne zamandan beri dakika oldun ben her zaman dakika tabi canım bilmez miyim hadi pelin seni geri sapa sağlam götürmem lazım daha çok geç olmadan yoksa bende çok kalmak isterdim ama işte olmuyor hadi gidelim bida ki ne saati umursamayız partide takılırız ama şimdi olmaz hadi gidelim . Görüşürüz can görüşürüz pelin partiden çıktıktan sonra kaan o çocukla bidaha konuşmayacaksın neden konuşmayacak mışım çünkü o çok sana zarar vere bilir can mi ? Hiç sanmıyorum ben seni needed uyarım o çocukla konuşma dediysem konuşma sen tamam bakarız. Eve vardığımızda saat 01.00 di hemen yukarı çıkıp hemen üstümü değiştirip yattım , sabah kalktığımda saat 06.50 geçiyordu hemen hızlıca duş alıp üstümü giyip hemen kahvaltıya indim ama kaan uyanmamisti, babam kaan nerde diyince hemen içip bir bakim diyip sofraya oturmadan geri yukarı çıkıp kaanın odasına gidip kaan uyandırmak için ama kaan o kadar dürtmeme rağmen hala uyanmamıştı bardaktan ki suyu suratına dökünce uyandı . Noldu diyip kalktı seni uyandıramadım o yüzden suyu döktüm hadi kalk dedemler seni soruyor hem okula geç kalcaz hadi kalk bi duş al aşağıya in hemen hadi , tamam tamam iniyorum tamam hadi biraz daha çabuk .
Kaan duş aldıktan sonra aşağıya inip hızlı hızlı kahvaltı yapıp dışarı çıkıp servisin gelmesini bekledik , gelincede hemen inip okula doğru yol aldık .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pelin gerçekleri öğreniyor.
Teen FictionMerhaba bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Bu bir hayal üzerine kurulmuştur. Pelin Ankara'da yaşayan gerçek ailesinden haberi olmayan bi kız . Pelin diye bir tane kız başka bir ailenin kızı çıkıyor. Pelini büyütüp kendi kızımız gibi büyütü...