Fix atunci Yun a început sa tipe și sa sara în sus....
Persp Yun :
Am ajuns în fata cafenelei și îl așteptam pe Jungkook...... Peste câteva minute vine și el cu un imens buchet de trandafiri și ciocolata.....JK : bună!
Yun : bună!
JK : pot sa te întreb ceva?
Yun : sigur, spune!
JK : ai vrea sa îmi dai cadoul pentru ziua mea, azi?!
Yun : oh....... De ce nu ai spus de la început, este în camera de hotel!
JK : poți sa îmi dai alt cadou!
Yun : ce?
JK : sa răspunzi sincer la întrebarea pe care ți-o voi pune!
Yun : OK!
JK : v-v-vrei s-sa f-fi i-i-iubita mea?
Yun : oh...... Doamne DAAAAAA!
JK : mersi!si poftim astea sunt pentru tine! (îi dă florile și ciocolata)
Yun : AAAAAA AAAAA! scuze dar sunt foarte fericita!
JK : Stai liniștită, și eu sunt!Apoi întram în cafenea și ne așezăm la o masa.
Persp Ella :
Întra în cafenea, și ne-am gândit ce sa facem...........Ella : Ba coaie asta se întâlnește cu Jungkook și noua nu ne spune?!
Luna : aparent da!
Ella : Hai sa mergem înapoi la hotel și când se întoarce și ea o lom la ture ok!
Luna : OK!Plecam spre hotel și într-un final ajungem îmi deschid telefonul și vad.........
13 apeluri pierdute de la Felix
Îl sun înapoi.... Conversația telefonica :
Felix : ce faci bby? De ce nu mi-ai răspuns?
Ella : Scuze ca nu am răspuns aveam telefonul pe silențios! De ce ma sunasei?
Felix : ca să vad ce mai faci! Și sa te întreb când ne mai vedem și noi?
Ella : Pai nu știu...... Poți mâine?
Felix : pentru tine pot ori când bby!
Ella : Awww....... Atunci vin eu mâine seara la 20 : 00 la tine ok! Ne uitam la un film și apoi plec!
Felix : dar de ce trebuie sa pleci? Nu poți sta la mine?
Ella : Mai vedem.........!
Felix : OK, bby te sun eu mai pe seara bine?
Ella : OK bby! Paa te iubesc!
Felix : si eu te iubesc mult ! Paa!
Conversație telefonica încheiată.
Luna : Wtf!
Ella : Ce?
Luna :când vorbești sau stai cu Felix te comporți ca........ Ca o fata!
Ella : Asta pentru ca el nu e ca unul din foști mei cu care stăteam doar de dragul de a avea un iubit! Pe el chiar îl iubesc!
Luna : wow e ciudat nu am auzit nici o data de la tine sa spui asta despre un băiat!
Ella : Hai dute în pula mea cu discuțiile tale siropoase cu tot!
Luna : dute dracu de târfă!
Ella : Cum mi-ai spus?! curva penala ce ești!
Luna : curva ești tu!
Ella : Mama..... Cața bătaie îți iei!
Luna : și tu la fel!Nu mai stau pe gânduri și sar direct la Luna în pat și încep sa o trag de par, dar nici ea nu se lasă mai pre jos și îmi da un picior în butra după asta cad pe jos dar ma ridic instant și sar iar pe ea de data asta ma pun pe ea încât sa nu îmi mai poată da cu picioarele în burta mea . Ii dau o palma peste gura și ea începe sa ma tragă de par........ Și asa începem noi sa ne batem una pe alta și sa distrugem camera de hotel.........
Persp Yun :
Întru un hotel și urc spre etajul unde era camera, ajunsa la etajul respectiv, se tot auzeau țipete dintr-o anumita camera și am presupus ca vecini fac nebuni....... Dar când ajung în fata camerei noastre și deschid ușa vad camera devastata era puf din-auntrul penelor peste tot paturile și aproape toate pernele erau jos din paturi, iar Ella și Luna erau una peste alta ciufulite si se băteau.............
CITEȘTI
our story
RomanceElla și prietenele ei se muta în Coreea pentru studii dar acolo întâmpină de niște probleme de ne descris........