"Alıcı: spearb@email
Gönderici: mrhwang@email
Merhaba hyung! Bugün yine uyandım ve yeniden senden bir haber alamadım. Şahsen bu durum benim gerçekten benim sinirimi bozmaya başladı. Kendimi suçlayıp duruyorum. Arkadaş grubumuzun dağılmasının nedeni benim seninle olan kavgammış gibi. Geçmişte ağır şeyler geçirdim, biliyorsun. Ve evet... Senden de pek haz etmezdim. Ancak bunun asla bir bahane olamayacağını biliyorum. Bu yüzden bugün sana son epostamı atıyorum. Gereksiz bir konuyu abartıp kavgaya çevirdiğim için üzgünüm hyung."
"Alıcı: mrhwang@email
Gönderici: spearb@email
Özür dilemene gerek yok Hyunjin. Anlayışlı olmalıydım. Neler yaşadığını biliyordum. Ayrıca, arkadaş grubumuzun dağılmasının sorumlusu sadece sen değilsin. Biz zaten asla toplanamamıştık. Bana eposta atmaya devam et lütfen, onları zor zamanlarımda açıp okumak beni mutlu ediyor. Eski, içine kapanık, güvensiz Hyunjin hâline dönmeyi aklından bile geçirme. Jeongin, o hâlâ seninle. Değil mi? O seni mutlu etmeyi tüm kalbiyle istiyordu. O çocuğu bir aptal gibi kaybettiğimize inanamıyorum... Gerçi, siz ikinizin hâlâ liseli aptal aşıklar modundan çıkamadığınıza eminim! Lol. Güçlü kal, Hyunjin."
"Alıcı: spearb@email
Gönderici: mrhwang@email
Hayır, hyung. Arkadaş grubumuz dağıldığından beridir hepimizin yanında olmaya çalışan çocuğu ben de uzun zamandır görmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moral Of The Story • Skz
FanfictionKalplerinde kötülüğün yer ettiği yedi adam, birbirlerine duydukları pişmanlığın sebebini yazmaya başlarlar.