Დილით ჯეონი საკუთარი კლუბის ერთ ერთ ოთახში იღვიძებს.
-ამის დედაც, გუშინ ღამე ბევრი დავლიე და როგორც ვატყობ ბევრიც ვიჟიმავე. - ამრეზით დახედა გადასაფარებელი და ნელა დაიწყო საკუთარი ტანსაცმელი დაბრუნება. Ოთახიდან როგორც კი გავიდა დაცვის წევრი შეეგება.
-შუადღე მშვიდობისა, ბატონო ჯეონ! - თქვა და თავი დახარა მის წინ.
-რამე მოხდა?! Რა გინდა? - თავზე ხელი მოიჭრა ბიჭმა და შეეცადა ამით თავის ტკივილი გაექრო.
-თქვამა ძმამ დარეკა, სერ! Მითხრა რომ როგორც კი გნახავდით ეს მეთქვა. - ჯონგუკმა ბიჭს დახუჭული თვალით შეხედა და ხელები თმებზე გადაიტარა.
-რა უნდოდა?! Ისედაც თავი მისკდება და მაგის ლექციების კითხვის თავი არ მაქვს. - თქვა ბიჭმა და ბეტას გვერდი აუარა.
-უთხარი რომ სახლშ საღამოს მივალ. - მიაძახა კიბეებიდან და ქვედა სართულზე წავიდა.
Ბეტამ საკუთარი ტელეფონი ამოიღო და ჰოსოკის ტელეფონის ნომერი მოძებნა.
-სერ, ის ახლა გამოვიდა საკუთარი ოთახიდან და თქვა რომ სახლში საღამოს დაბრუნდებოდა.
-არ უთქვამს სად მიდიოდა? Ანდა რატომ?!
-ჩემი აზრით, ის უბრალოდ სასმელის დალევას აპირებს.
-არანაირად არ მისცე უფლება რომ დალიოს. Ანდა იცი რა?! Მანდ მოვალთ!
-სერ სამწუხაროდ მან კლუბი უკვე დატოვა.
-რაა?! Კარგი კარგი, მადლობა! - ეს თქვა და ყურმილი დაკიდა.
-ყელამდე ნეხვში ხარ, ჯონგუკ! Იუნგი კი არა მე გაგასწორებ მიწასთან თუ რაიმე დაუშავე! - ბოლას სცემდა ჰოსოკი.
-სად არიან?! - იკითხა იუნგიმ და თითები მუშტად შეკრა. Ის ჯეონს, Ნამდვილად დაანაწევრებდა თუ მან ჯიმინს რაიმე დაუშვა.
-დაცვის წევრს ველაპარაკე. Მისი თქმით, მარტო ჯონგუკი იყო კლუბში და როცა ვითხარი რომ ყურადღება მიექცია, ჯონგუკს კლუბი უკვე დატოვებული ჰქონდა. - ერთი დიდი ამოიოხრა ბიჭმა და მისაღები ოთახის, დივანზე დაეშვა.
YOU ARE READING
✓| Blue Sky |✓
Fanfictionგაფრთხილებები! 1. ალფა ომეგას ტემატიკაა! 2. შეიცავს +18 მომენტებს და უწმაწურ სიტყვებს! 3.დასრულებული. 4. 22თავი Უბრალო ომეგის ისტორია, რომელსაც ტოკიოში მოგზაურობა უნდა, საუკეთესო მეგობარან ერთად. დაწყების თარიღი - 23.06.2020...