გამარჯობა
არ დამირედაქტირებია.
ისიამოვნეთ
კარგად
*-*-*-*-*-*-*
როგორც კი ჰოსოკი და თეჰიონი წავიდნენ, ჯონგუკმა და ჯიმინმა მზადება დაიწყეს. ჯიმინი სამზარეულოში წავიდა, იმის იმედეთ რომ რაიმეს იპოვნიდა.
მართლაც, მარცხენა თეთრ თაროებზე სიმინდის შეკვრა იპოვა. სიმინდი, ნელა ჩამოიღო და შავ სამზარეულოს მაგიდაზე დადო. შემდეგ ქვედა, ნაცრისფერი თაროების თვალიერებას შეუდგა, შემდეგ კი მალევე იპოვა, ქვაბი, ზეთი და მარილი.
როდესაც პოპკორნი უკვე მზად იყო და ჯიმინმა ის ჯამებში გადაანაწილა ისინი და მისაღები ოთაისკენ დაიძრა სადაც ალფას უკვე ყველაფერი მზად ჰქონდა, შავი ფერის სავარძელი, პირადპირ იმ კედლისკენ იყო მიმართული, სადაც ტელევიზორი იყო ჩამოკიდებული.
შუქები, მთელს სახლში გათიშული იყო და მხოლოდ ტელევიზორი ანათებდა. ახლა უკვე ფილმის არჩევის დრო იყო. ორივეს სხვადასხვა რამ უნდოდა, ჯონგუკს the pandemic ხოლო ჯიმინ, xoxo გადასაწყვეტად კი მხოლოდ ერთი გზა იყო, ქვა, მაკრატელი, ფურცელი. ეს თამაში კი, რაღაცნაირად ჯიმინმა მოიგო.
ჯონგუკმა, ამაზე თვალები აატრიალა, ხოლო ჯიმინმა სიხარულისგან სავარძელზე ცქმუტვა დაიწყო. სანამ ფილმს ჩართავდნენ მანამდე ჯიმინმა გადაწყვიტა კომფორტულად მოკალათებულიყო.
-ჯონგუკ? - იკითხა მან ნელა და რბილი ხმით, პასუხად კი "ჰმმ" მიიღო.
-შეიძლება თავი კალთაში ჩაგიდო? - ახლა უკვე თითების წვალება დაიწყო ომეგამ და იმედიანი თვალებით, წამიერად შეხედა ალფას.
-კი, შეიძლება. რატომაც არა? - თქვა ჯონგუკმა ოდნავი ღიმილით და ჯიმინს ანიშნა, რომ თავის დადება მის კალთაზე შეეძლო.
ჯიმინმაც დაადო ალფას თავი მარცხენა ბარზაყზე, ფეხები მკერდტან მიიტანა, პლედი ყელამდე დაიფარა და ეკრანს მიაჩერდა, ალფამ კი, ხელები ომეგას თმებში შეაცურა და მათით თამაში დაიწყო.
STAI LEGGENDO
✓| Blue Sky |✓
Fanfictionგაფრთხილებები! 1. ალფა ომეგას ტემატიკაა! 2. შეიცავს +18 მომენტებს და უწმაწურ სიტყვებს! 3.დასრულებული. 4. 22თავი Უბრალო ომეგის ისტორია, რომელსაც ტოკიოში მოგზაურობა უნდა, საუკეთესო მეგობარან ერთად. დაწყების თარიღი - 23.06.2020...