[01]

84 8 1
                                    

~' Weh weh weh Youra , aku dapat aku dapat  '

Bella shin menepuk bahu kawan baiknya dengan sangat teruja sambil melompat lompat .

~ ' asal sakit la Belly , kau dapat apa ?? Kalau kau cakap kau dapat boyfriend imagination tu , aku busy la nak layan ko'

~' Bukanla dude ' katanya sambil menghulurkan satu helai kertas lalu di ambil oleh kawan baiknya

Berdiri dengan terkejutnya Si youra apabila membaca kertas tersebut .

~'BELLYY !!!!!!! KAU BUAT DENGAN BAGUSS , SO MAKNANYA KITA AKAN KE SEOUL ! HWAAA BELLY '

~' Aku yang dapat kau pulak yang melebih , tapi dude kita bukan ada saudara mara pun kat seoul . Kita nak tinggal mana nanti weh ' kata bella sambil merenung mata youra dengan penuh tanda soal

~'  Hm nanti aku cari la tempat tinggal untuk kita , aku bukannya ada duit nak bayar yuran dorm , kau tak payah nak risau . We have to enjoy ek nanti kat sana ! We are free ! '



KE ESOKKAN HARINYA

YOURA SITUATION

'KRING KRING KRING'

~'Bangun pemalas , Nanti kang terlepas flight baru kau nak ingat dunia ' Laung Mrs Choi dari dapur

~' This sounds really horrible , DAH BANGUN LA EOMMA !! TAK PAYAH LA NAK MENJERIT MACAM MONYET '

Youra bangun lalu turun ke dapur dan menyapa ayahnya ' Morning dad '

~'Patutnya kau mandi , siap siap kemas kemas barang ! Dah kau pergi mandi dulu , Ni air liur basi pun ada lagi . Kat sana bukan kota kecik macam kat sini , kau tak kenal sapa sapa kat sana , kalau la kau buat perangai nanti siap la kau YOURA !

~' Alah awak ni tak payah la nak marah marah kat youra , Youra dahla penat belajar dan berjaya masuk Hanyang University , calang calang orang tau boleh masuk ' kata mr choi sambil menyuap sandwich ke dalam mulutnya.

BELLA SITUATION

~' Eomma Bella bukan budak kecil lagi laa , tak payah la begini bagai ! Bella kat sana tu bukan sorang tapi dengan Youra ! I don't need this thing !'

~' but sweetheart I really worry about you '

Bella memeluk ibunya dengan erat sambil berkata ' you don't have to worry about me , bye mom I have to go , Youra tengah tunggu'

The Condominium [97liner] | Jaehyun | Chaeunwoo | Jungkook | MingyuWhere stories live. Discover now