' So 10 ribu tu beli 2 buah bilik je lah ' tanya bella . ' haah dalam contract aku dah tulis ' jawab gyu . Lalu bella menarik tangan Youra dan melangkah keluar condo tersebut .' habis kita nak buat cam mana youra , takkan nak tinggal dengan lelaki kot ' soal bella . Youra mengarukan kepalanya berkali kali dan menjawab ' takkan nak cari tempat lain tho ' .
Mereka masuk balik dan Youra memberitahu ' okay cool , janji korang tak buat apa apa dekat aku dengan Bella . Mingyu bangun dari sofa dan nenghulurkan tangannya kepada Bella dan Youra ' kay deal ' ujar gyu
______________________________________
Hari sudah menunjukkan pada pukul 9 malam . Jungkook yang baru siap mandi memasuki ruang tamu melihat bella yang sedang menonton tv .
' gimme the remote ' kata jungkook dengan nada yang marah . Dengan tidak langsung Bella memberi remote tv kepada jungkook dan bergegas memasuki bilik tetapi di halang oleh jungkook ' kau dah mandi ? ' soal jungkook . ' mind your own business ' jawab bella lalu jungkook menarik Bella sehinggakan Bella jatuh terbaring di Sofa .
' i don't like the way you talk gurl ' bisik jungkook pada telinga bella. Mingyu memasuki ruang tamu dan menegur jungkook ' lekla jungkook , takkan ruang tamu pun kau nak buat main project kau jugak ' . Bella menolak jungkook dan masuk dalam bilik Youra .
'Asal monyok je ' soal youra kepada kawan baiknya ' ah takde ape ape ' jawab bella
______________________________________
Pukul 3.00 a.m
Kreak kreak kreak
Youra terjaga daripada tidur akan disebabkan oleh bunyi yang bising di dapur . Dia menuju ke ruang dan membuka lampu dapur . Kelihatan eunwoo yang tidak memakai baju sedang memasak ramyeon .
' ak kau tak tidur lagi ' tanya youra .
Tetapi eunwoo mengaibaikannya dan terus memasak . Youra menuju ke ruang tamu dan menonton television .' kau dah makan ? ' soal eunwoo dengan dingin ' ' dah makan tapi aku nak juga ramen kau masak ' jawab youra sambil tersenyum . Eunwoo menghulurkan satu mangkuk ramyeon . Eunwoo duduk di sebelah youra lalu youra terkejut ' kau pegi la pakai baju dulu , berdosa aku nanti ' tegas youra sambil blushing lalu eunwoo menjawab ' bukankah wanita menyukai lelaki tidak berbaju dan sexc ? '
' a'ha tapi bukan aku ek ' ucap youra sambil menyuap ramen ke mulutnya. Eunwoo men-oookan lalu berkata ' Apa Ideal Type kau ? ' . Mendengar pertanyaan Eunwoo , Youra tersedak lalu Eunwoo bergegas mengambil air di dapur dan menghulurkannya kepada Youra .' em kalau aku , aku suka lelaki yang macam.....' Tidak sempat meneruskan percakapan pintu rumah di buka dengan kuat lalu muncul jaehyun yang berkelumuran darah .
' Mererekaa datanng , bawa lari perempuan tu' tengking jaehyun dengan suara yang lemah dan badannya yang tidak bermaya lagi.
YOU ARE READING
The Condominium [97liner] | Jaehyun | Chaeunwoo | Jungkook | Mingyu
Fanfiction" Aku tak sedap hati la dengan kondo ni "