Selam gençlik ilk bölüm biraz kısa oldu ama diğerleri uzun olacak.
Bu arada bir soru soracağım ona cevap verirseniz sevinirim. Iyi okumalar!!! :)◆◇◆
"Evet Yeşim Hanım, niçin bu yarışmaya katılmak istiyorsunuz?"
"Kardeşim Nergis kücüklüğünden beri istediği liseyi kazandı fakat ailemin zamansız ölümü onu bu hayalinden uzaklaştırdı. Ben büyük ödülü kazanarak onun hayalini gerçekleştirecek ve kadınların gücünü dünyaya göstereceğim. "
"Hmm." Jüri dikkatle Yeşim'i süzdü ve ona çıkabilirsiniz demeden önce şekilli kalçasına bakarak kızardı. "
Yeşim saatine baktı. Nergis henüz gelmemişti. Yeşim toplu saçlarını savurarak açtı ve daha sıkı bir şekilde topladı. İnsanlar dönüp ikide bir Yeşim'e bakıyorlardı. Özellikle erkekler...
Yeşim gerçekten GUZELDI fakat güzelliğini sakladı hep. Zümrüt yeşili gözleri ve sapsarı saçları vardı fakat saçını daima kuzgun siyahina boyardı.
Yeşim, Nergis'in hayatını kurtarmak için Ölümsüz Ol adlı oyuna katılmaya karar verdi.
Yeşim koşarak ışıklardan karşıya geçer ve ilk dolmuşa bindi. Güzel sesiyle;
" Beşiktaş" dedi ve tıklım tıklım olmuş dolmuşta Şöföre zorlukla 1.25 TL uzattı. Biraz tedirgindi. Uzun denebilecek bir süre boyunca bir şey olmadı fakat birden poposunda bir batma hissetti. Arkasında bir adam vardı. Yeşim ilk önce kalabalıktandır diye geçiştirdi fakat bir süre sonra adam resmen Yeşim e dayamaya başladı. Yeşim hemen oradan ayrıldı ve bir koltuğa oturdu. Bir durak sonra indi, adam da peşinden...
Adam Yeşim'i takip ediyordu. Yeşim epey korkmaya başlamıştı. Hızla yürümeye başladı ve nihayet eve geldi. Evin önünde önüne o adam çıktı. Ağzının suyu akiyordu.
"Gel buraya" dedi ve Yeşim'i güçlü Kolları yla kavradı ve Yeşim in göğüslerini sıkmaya başladı. Adam kemerini çıkardı. Yeşim korkunç bir şekilde çığlık atıyordu. Aklına bir fikir geldi. Adama yaklaşarak pantolonunu indirecekmis gibi yaptı ve kemeri kaptı. Adamın sırtına kemerle vuruyordu. Adam iki büklüm oldu. Yeşim ise kaçtı.
Fakat adam hala Yeşim ın ardından geliyordu. Yeşim apartmanın kapısından içeri girdi ve adam Yeşim'e elini uzatirken kapıyı güm diye kapattı. Adamın kolu kapıya sıkıştı. Yeşim adama bakarak güldü ve
"Bir Kadını Asla hafife alma seni şerefsiz!" Dedi ve asansöre bindi.
Asansörün 5. Katına bastı ve beklemeye koyuldu. Kısa bir süre sonra asansör 5. Kata ulaştı ve Yeşim eve ulaştı. Kapıyı Nergis açtı:
"Selam abla günün nasıldı?" Nergis'in çok güzel düz kızıl saçları ve Yeşim in ki gibi zümrüt yeşili gözleri vardi. 8. Sınıfa gidiyordu ve seneye Robert Koleji'ne yazılmayı çok istiyordu. Iste Yeşim bunun için Ölümsüz Ol adlı oyuna katılmaya karar verdi.
Yeşim çok yorgun olduğunu söyledi ve uzanmak istedi. Günler olay cikmadan devam etti. Ve bir gün Yeşim e bir mektup geldi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadınları Hafife Alma
AdventureYeşim, annesi ve babası öldükten sonra kardeşi Nergis'in okumasını sağlamak zorundadır ve acilen paraya ihtiyacı vardır, daha sonra Survivor tarzı bir oyun olan Ölümsüz Ol oyununa katılır. Amacı tüm dünyaya kadının gücünü göstermek ve Nergis'in oku...