"07:30"
Yüzümü buruşturdum. Sabah alarmın çalmasından nefret ediyordum. Sanki biri her zaman ben rüya gördüğümde inatla alarmın çalmasını sağlıyor gibi hissediyordum . Bugün yeni bir işe başlıyorum , bir dakika yeni bir iş ben hala yatakta uyuyorum Off !!
Hemen üstümdeki örtüyü tekmeledim . Yatakta oturur pozisyon a gelip ayaklarıma baktım oje rengimi değiştirmeliyim sıkıldım french yapmaktan . Yataktan kalktım banyoya gittim . Yüzümü temizledim , saçlarımı toparladım bir de dişlerimi fırçaladım . Odama doğru yürüdüm dolabımı açtım. Kot gömlek ve beyaz eteğimi aldım . Ben o kalem etek ve beyaz gömlekler giyip makyaj yapan kızlardan değildim tamam makyaj yapardım ama canım istediğimde ve gerektiğinde yani bir Plaza da çalışıcaktım yani daha bugün görüşücektim ama oradakilerin nasıl göründüklerini herkes bilir . Açık pembe ,ten rengine yakın burnu açık topuklu ayakkabılarımı giydim . Deri Prada çantamı aldım ve içine yanıma almam gerekenleri aldım ve evden çıktım . Arabaya atlayıp Plaza'nın yolunu tuttum .
"-🚘-"Plaza'ya geldim ve arabayı park ettim . Arabanın içinden gösterişli binaya baktım .Eğer bu işi alırsam harika olucaktı . Arabanın kapısını açtım derin nefes aldım ve ilk adımı attım . İçeriye doğru yürümeye başladım kapıdan geçip girişteki Danışman yerine gittim . Adam bana baktı .
"Buyrun ? "
"Aaa şey benim bugün bay Styles la iş görüşmem vardı kaçıncı katta acaba ? "
"4 .katta hanımefendi ."
"Teşşekkür ederim " dedim.
Asansöre doğru yürüdüm . Filmlerde asansörler böyle binalarda tıklım tıklım olurdu ama yanlızdım . Asansör 4.kata ulaştığında kapının önünde sekreteri gördüm. Gülümseyerek yanına gittim .
"Merhaba "
"Merhaba size nasıl yardım edebilirim ? "
"Benim bay Styles la görüşmem vardı . "
"Peki bekleyin lütfen ben bay Styles a haber veriyim . " Dedi , Ve gitti siyah deri koltuğa oturdum ve beklemeye başladım . Sekreter kadın beni oraya doğru çağırdığında yanına gittim .
"Bay Styles sizi görmek istiyor ? " Dedi ve kapıyı açıp içeriyi gösterdi.