Emilli a Stue

16 3 0
                                    

Stue je zamilovaný do Emilli.
   Na okraji londýna se v kolejích střední školy zabydlují dva chlapci netušíc že budou přátelé až ke konci dnům jeden je Stue a druhý Josh.
   Oba se pomalu dostávají do nálady prváku na střední a oba si chtějí někoho najít. Jak na zavolanou se o pokoj vedle dostalo na dvě holky jménem Emilli a Cate.
   Ty dvě se hned zalíbil Stueovi a Joshovi každej z nich si hned vybral a Emilli se dívala po Joshovi a Cate taky.
    U obědu se po sobě letmo dívali Josh a Cate a Emilli  si nevšímal.
   Ovšem je všem jasné jak to je když se vám někdo líbí, ale nikomu se nelíbite vy a tak se snažíte zapůsobit vtípky,poznámkami,veřejným projevy atd......  Jako každý si to prošel i Stue. Žárlil na spolubydlícího a  i přes to si s ním byl blízký.
   Jak mile se začal bavit Stue s Cate se Josh nelogicky naštval a vyjel po Stueovi který sice jako looser neměl moc sílí, ale jako člověk učící se Spering se dokázal ubránit ofenzivní namířené na něj.
    Dal Joshovi pěstí přímak na bradu a poslal ho na zem a pak na ambulanci. V očích Emilli se stal hrdinou a v očích Cate se stal padavka. 

               ,,O rok později"

   Stue s Emilli se dali dohromady a Josh se Stuem se smířili. Josh se vysral na Cate a šel nabalovat jiný holky.

A stvůra se přibližovala k páru hladovějící  po duši Joshe  a slzám Emilli.
   Jednou Stue na lavičce v parku čekající Emilli která né a né přijít, hodina za hodinou míjejí a on si pomalu začíná uvědomovat co se děje, že mu je nevěrná.
   Vydá se na kolej kam po schodech vybíhá  a vtrhne se k němu do pokoje kde se ptá na Emilli.Josh řekne že nic neví a že se tady na vteřinu zastavila a patala se po tobě.
   Stue běží vedle k Cate a než se stačí zeptat uvidí že se něco stalo. Zeptá se co a ona pdpoví:,,Ty to nevíš? Emilli je v nemocnici srazilo jí auto." Stue se posadí na postel a opře si hlavu do ruk první slza spadla na zem a on nevěří co tomu co se stalo.
   Emilli se dostala do kóma a Stue se zpřátelí s Cate a váha v tom jestli je to něco víc než  přátelství. Pořád myslel na Emilli a ta se měsíce neprobudila. Cate se snaží o Stueho a on jí pomalu podléhá. Na konec se dali dohromady jako pár. Nechodili spolu ani týden a pak se Emilli probrala z kóma a dozvěděla se co se děje. A tak monstrum dostihlo jeden z tisíce párů.?

Pro ty kdo to nepochopili tak nevim jak to mám říct

Hrozba LidstvaKde žijí příběhy. Začni objevovat