Mejmr-Přání

228 10 6
                                    

Lidi, tuto kapitolu jsem psala odpoledne kolem páté a vydala ji. Teď DALŠÍ DEN!!! Jsem přišla na Wattpad a zjistila, že se ta kapitola nevydala!!!! Já za to nemůžu, doufám že to chápete... Zapoměla jsem něco odkliknout, stane se no, jsem prostě pepega... Ale moje nervy právě přetekly...😤
No nic, užijte si kapču❤
P.S. Až teď jsem si uvědomila, že v tomto příběhu je Petřín v Pardubicích. Neřešte to prosím😂

Pohled Kela:

Ja s Jawem, ako veľmi dobrí kamaráti Gejmra vieme každej jeho malé i veľké tajomstvo. Niektoré sú hrozná a niektoré naopak úžasná. Večer sme si s ním volali a smiali sa, keď zrazu Gejmr začal plakať. Začali sme ho utešovať a vypytovať sa, čo sa stalo.

,,Já už to prostě nevydržím kluci." Povedal Gejmr medzi vzlyky.

,,Ale čo Gejmre?" Spýtal sa Jawo a ja len napäto počúval, čo odpovie.

,,Nezvládnu to v sobě držet dýl. Vím, že vám můžu říct úplně všechno a zároveň taky vím, že to nikomu neřeknete. J-já..." Zasekol sa.

,,Gejmre, vieš že nám môžeš povedať všetko. Neboj sa, uľaví sa ti." Upokojoval ho Jawo.

,,Zamiloval jsem se kluci." Chvíľu bolo ticho a potom sa ozval Jawo. Ja celý čas len napäto počúval.

,,A tak to je dobrá správa nie?"

,,No, asi jo. Má to ovšem háček."

,,Žiadny háčik. Ak ju miluješ tak nie je čo riešiť." Už som sa vložil do hovoru aj ja.

,,No to je právě to. Já se nezamiloval do ní. Já se zamiloval do něj."

,,Takže si na chalanov?"

,,Ano" Dlho bolo ticho, ale nakoniec som prehovoril.

,,Rovnako to nič nemení. Prajeme ti to, len nám povedz, kto je ten šťastný. Poznáme ho?"

,,Ano, znáte ho." Povedal a povzdych si. Je nervózny, ide to na ňom poznať.

,,A kto to je?"

,,Honza"

,,Akože MenT?"

,,Jo, neříkejte to nikomu prosím."

,,Neboj sa, u nás je to v bezpečí."

,,Děkuju kluci. Občas si říkám, proč zrovna člověk jako já má okolo sebe tak úžasné lidi. Mé jediné přání je, ať to Honzovi řeknu, jenomže jsem na to až moc velký srab. Přes Team-speak to je těžké, jedině v realitě by jsem mu to dokázal říct. Ovšem jsme se ještě nikdy neviděli." Povedal Gejmr. Nakoniec sme se ešte rozprávali, ale potom sme sa s Jawem odpojili, pretože máme ešte natáčania s MenTem. Pripojili sme sa k nemu a natočili nějáký nový mód v Minecraftu. Rovnako, ako predtým s Gejmrem sme si po natáčania ešte rozprávali.
Rozprávali sme si o rôznych veciach. O elektronike až po lietajúce jednorožca. Zrazu padlo tému ,,Prianie".

,,Aké je tvoje prianie MenTe?"

,,Jawo... Nejsi první co se mě na to ptá. Ptalo už se mě hodně lidí a všem jsem odpověděl stejně. A to tak, že si přeju hlavně zdraví a štěstí. To ovšem není pravda. Samozřejmě, že si přeju i toto, ale mám jednu věc, co chci momentálně nejvíc na světě." Povedal MenT.

,,Aké?"

,,Potkat se s Gejmrem. Známe se už strašně dlouho a jsme zatím jenom kamarádi, co se znají přes internet."

,,A ty by si ho chcel poznať osobne?"

,,Strašně moc. Chci se s ním přátelit i v realitě a pokud možno, tak né jenom přátelit."

YTB Adventní kalendář 2020+BONUSKde žijí příběhy. Začni objevovat