Bună, Eva...
Între viață și moarte...
Așa eram noi în acele momente, între viață și moarte deoarece doi bărbați înarmați au pătruns în depozit și ne căutau.
Eram foarte speriată, Victor a pierdut mult sânge și abia reușea să își mai țină ochii deschiși, Sofia tremura din toate încheieturile fiind pitită lângă Matias, iar Matias? Ei bine, când m-am uitat la el l-am văzut mult prea liniștit într-o situație ca asta și paranoia punea stăpânire pe mine. Dacă el era în spatele atacului?
Dar ce motive putea avea?Deodată, ne-am trezit cu o armă deasupra capurilor și n-am mai avut de ales.
Trebuia să ieșim de după acea placă de beton imensă.
Am ieșit toți cu mâinile ridicate, iar unul dintre ei l-a târât pe Victor, care nu mai avea putere să mai scoată vreun sunet și l-a pus la picioarele mele. Ne era frică, nu știam ce va urma și nimeni nu ne putea salva. Absolut nimeni...Sofia s-a uitat la mine terifiată, iar în momentul în care Matias s-a alăturat celor doi bărbați de culoare și a început să râdă isteric mi-am dat seama că instinctul meu a avut dreptate. Matias era același ticălos. Sărmana Sofia nu înțelegea ce se întâmpla și era șocată.
- Eva, scumpul tău Emilian ce mai face?
- Ești un ticălos, am strigat plină de furie, iar el mi-a răspuns cu un râset diabolic.
- Matias, ce înseamnă asta?
- Sofia, Sofia, Sofia... Îmi pare rău să-ți spun, dar nu m-am schimbat deloc. Am avut nevoie de tine pentru a putea fi eliberat condiționat.
- Ai o brățară la picior, idiotule!
- Nu mai am, Eva, spune el și își scoate brățara GPS de la gleznă spre surprinderea mea. Le va lua ceva timp până vor ajunge aici!
- Chiar am crezut în tine!
- Știu, Sofia! Asta am și vrut!
- Nu mă iubești? A fost doar un joc?
- Îmi place de tine, dar niciodată nu te-am iubit! Oricum, ești bună la pat!
Sofia plângea în tăcere și nici nu mai avea cuvinte, în timp ce eu eram din ce în ce mai furioasă.- Ești un gunoi, am mârâit printre dinți, iar el ce credeți că a făcut? A râs din nou.
- Eva, acum trebuie să plec, dar noi doi avem afaceri neterminate! O să ne vedem curând!
Și zicând asta, Matias a tras câteva focuri de armă spre tavan, noi ne-am pus la pământ lângă Victor, iar apoi cei trei ticăloși au fugit în timp ce sirenele mașinilor de poliție se auzeau din ce în ce mai aproape.
În mai puțin de cinci minute, locul a fost împânzit de polițiști printre care și Brianna, iar când l-a văzut pe Victor rănit a chemat de urgență o ambulanță.
El încă era în viață, dar leșinase și nu mai răspundea la strigătele noastre disperate.Brianna și încă doi colegi de ai ei ne-au ajutat să ieșim din depozit, iar când ambulanța a sosit paramedicii s-au ocupat de Victor pentru a-l stabiliza.
Eram conștientă că va fi operat și speram din toată inima ca totul să meargă bine.
CITEȘTI
Dragă inimă, de ce el?- Volumul 2
RomancePovestea Evei continuă, doar că de această dată ea nu mai este aceeași persoană din trecut. Cândva a crezut în iubire, a crezut în el, a crezut în ei și cu ce s-a ales? Cu o inimă frântă și un nou început. Și-a scris singură un nou început, iar atun...