Selam.Babamla birlikte Buenos Aires'e geldik burda yeni okula gideceğim yani gitmek istiyorum.Uçaktan inince bavullarımı almaya gittim.Bavullarımı alıp babamın yanına gittim.Babam özel araba tutmuştu.Eve geldiğimizde Olga bizi karşıladı.Bu arada ben Martina arkadaşlar bana Tini derler.Eve geldiğimde çok yorulmuştum.Uyumak için odama gitim.Pembe beyaz bi şortum var onu giydim uyumak için kot değil.Üstüme beyaz buluzumu giydim.Saat 8:45'di.Uyudum uyandığımda saat 12:00'dı.Dışarı çıkıp ortaliğı gezmek istedim sıkıldım.
(T)Babaaaaa ben dışarıı çıkıyırummm sıkıldımmmm.
(T.B.)Tamam kızım etrafı dolaşş.
Altıma eteğimi üstüme buluzumu giydim ve dışarı çıktım.İlerde studio on beat yazısıgördüm gidip bakmak istedim.Herkez dans ediodu.İçeri girdiğimde şarkı söyleyen bi grup vardı.
(T)Bu şarkının adı ne?
(X)Juntos Somas Mas
(T)Teşekkür ederim.
Şarkı çok güzeldi ben müziği çok severim.Şarkı bitti.Ben tam giderken birine çarptım.Gözleri yeşildi.Çok Güzel gamxeleri vardııı. OHA TAŞ Meteor herşey.
(X)Teşekkürler.
ben yine seslimi düşündüm off birde.n kızardığımı hissettim.
(T)Ben yine seslimi düşündüm off.
(X)Adın ne?
(T)Martina ama bana Tini derler.
(T)Senin adın ne?
(J)Jorge bana jorge derler.
(T)hahaha (senin gülüşünü yerimm tiniiii)
(J) :)
yine gamzeleri ortaya çıkmıştı.
(T)Neyse ben gidiim artık beni merak ederler.
(J)Tamam görüşürüz seni bir daha görebilirmiyim.
(T)Tabii görebilirsin Bye.
Jorge yi çok iyi biriydi.Neyse artık eve gidiyim.Eve gittiğimde babam(T.B.)Nereye gittin Tini?
(T)Çok güzel bi okul buldum baba müziklerle donatılmış adı studio on beat yarın kayıt yaptırıcam.
(T.B)Eminim girersin seni çok seviyorum güzel kızımmm.Babam izin vermişti çok şaşırdım normalde çok korumacıdavranır ve bende kendimi kuleye kapatılmış prenses olurdum.Televizyonu açtım ve Violetta vardı.Çok severim sanki benim hayatımı anlatıyo gibi.Violetta çok güzeldi.Onun yerinde olmayı çok isterdim.Geç olunca yatağıma yattım mışıll mışılll güzel rüyalar görmek üzere uykuya daldım.
Sabah alarmım çalmaya başlayın tam başımın diminde yangın sanıp yre düştüm.
(T)AHHHH.
Kafaammm.Babam aşağıdan bağırdı.
(T.B.)Martinaaaaaaa aşağıııı gellllllllllll!!!
(T)Tamammmmm babaaaaaaa!!!
Aşağı indiğimde harika bi sofra beni bekliyodu ama acale etmem gerekirdi bugün kayıt yaptırcam.Üstümü hızla giyinip aşağı indim.
(T.B)(Tini Baba)Tacını takmayı unutmuşsun meleğim.
(T)Hahaha baba çok komiksin.
Kahvaltımı yaptıktan sonra hemen ayakkabımı giyip çıktım.Giderken yolda birini gördüm aaa bu Jorge yanına gidicektim ama yanına sarışın bi kız geldi.Bende hiç orayı umursamadan okula gittim.Birine çarptım.(T)Ahhh çokk özür dilerimm.
(X)Sorun değil sen burda yenimisin.
(T)Evet.
(X)O zaman seçmelere mi geldin.
(T)Evet.
(X)Adın ne?
(T)Martina ama bana Tini derler.Senin adın ne?
(L)Lodovica ama bana Lodo derler.Sen gecikme gel ben seni götüriim.
(T)Tamam Lodo :) .
Lodo çok iyi biri arkadaş olmuştuk.İyi bir başlangıç.Kayıt için şarkı söylemem gerekiyordu ve dans etmem.Şarkı olarak En Mi Mundo söylicem.Ahora Sabes Que...
Şarkı bitince dans ettim.
(X)Seçilenleri panoya asacağım.
Çıkarken başka biri içeri girdi.
(T) Lodo ne yapıcaz şimdi?
(L)Şimdi gel seni Cami ve Alba ile tanıştırayim.
Yeni kişilerle daha tanışıcaktım.Aaaaa Leon orda ve bi kızla konuşuyo.Cami ve Albanın yanına gittiğimizde tanıştık arkadaş edinmiştik.Biri
(X)SEÇİLENLERİ PANOYA ASTIMM!!
diye bağırdı hemen koştum baktım Martinaa....
(T)EVETTTTTT OLEYYYYYYY
Kızların yanına koştum ve
(T) Seçildimmmmmmmm.
Hepsi:Harika aramız hoşgeldin Tinii.
Çok mutluydum.Hemen gidip babama söylemek istiyordum.
(T)Kızlar ben eve gidiyorum.
(H) TAmam byeee
Eve giderken koşuyordum ve birine çarptım sarışındı.
(X)DİKKAT ETSENE!!!
(T)Şeyy özür dilerim.
Yanımdan gitti bu kızı hiç sevmedim.Eve girdiğimde hemen Olganın boynuna atladım ve seçildim dedim.
(TB)Afferin benim kızımaa.Tininin Babası
Herhalde artık zaman geldi diye düşünürken Tini geldi.Seçilmiş.
(TB)Tini senle bişey konuşmam gerek.Yanıma gel.
(T)Tamam baba geliyorumm.
Bu çok zor olacaktı.yanıma oturdu.
(TB) Bunu artık öğrenmenin zamanı geldi kızım......Şeyyyy......Yb vote ve yorum olursa gelir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ EKİP (VİOLETTA)(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionVioletta ekibi ve maceralı bir hikayeye hoş geldiniz umarım beğenirsiniz Çok büyük olaylara hazır olun.