יאי! הטאג הראשון שלי! אני מקווה שהטאג הזה יעזור לאנשים להבין את הקשר בינהם לבין הדמויות שלהם וככה להסיק מסקנות על עצמם. (זה עבד לי ולא רק פעם אחת) וגם הטאג הזה יעזור לי לעשות על הנושא הזה סקר בשביל לראות אם ההשערה שלי נכונה או לא.
____________________________________תבחרו דמות אחת (אתם יכולים לעשות את זה כמה פעמים שאתם רוצים)תגידו שם:
1.מה התכונות שהדמות מייצגת?
2.האם גם לכם יש את התכונות האלה?
3.האם אתם מכירים אדם שיש לו את התכונות האלה?
4.האם הדמות עוזרת לכם להבין איך אנשים מסוימים חושבים?
5.האם אתם חושבים שהדמות מתנהגת יותר טוב/יותר גרוע ממכם במצבים מסוימים בגלל שהאופי שלה שונה משלכם? באיזה מצבים? באיזה מצבים תתנהגו אותו דבר?
6. יש לכם חולשות זהות לדמות? חוזרות זהות לדמות? (נא לפרט)
7.עד כמה אתם אוהבים את הדמות הזאת מ1- עד10 ולמה?
8.אם הדמות הייתה מכירה אותכם איך הייתם מסתדרים? תפרטו כמה מצבים. (כי זה גם תלוי בתנאים)
9. האם הדמות יותר מוסרית מכם?
10. האם לפעמים הייתם רוצים להיות הדמות? מתי?
11. האם אתם חושבים שאתם יכולים ללמוד מהדמות דברים מסויימים?
12. עד כמה הדמות שלכם עמוקה ולמה?
-זה סקר, אני עוקבת אחרי הטאג בעין חדה ובזרוע חזקה ואוספת את התוצאות כי אי אפשר להדביק קישור לגוגל פורמס. אם מישהו יודע איך עושים את זה אשמח שיפנה אלי, זה יחסוך לי הרבה מאוד עבודה.את מי אני מתייגת: Livshin2 . אני מאוד סקרנית ואת היחידה שעוקבת אחרי וקוראת את מה שאני כותבת וגם יש לך ספר משלך. את כל השאר אני מפחדת לתייג ולחייב אבל מאוד אשמח ואני סקרנית לכל מי שיעשה את הטאג הזה.אני בעצמי עומדת למלות את זה גם.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
קיצור היה לי מאוד כיף לעשות את הטאג (ואל תשאלו אותי איך עושים את הגופן הזה כי אין לי שמץ למה זה עשה לי את זה) אחרי זה אני אפרסם כאן את תוצאות הסקר ונראה לאיזה מסקנות נגיע. אני מאוד סקרנית ומקווה שזה יעבוד.
YOU ARE READING
הדעות הפילוסופיות שלי
Non-Fictionכאן אני אציג את הדעות הפילוסופיות שלי והתאוריות שלי. תגידו לי מה אתם חושבים על הדעות שלי. מקווה שתאהבו.