Bölüm 3: "Let's start this party "

96 8 7
                                    

Bu sırada herkes bir koltuğa oturdu. Rende mutfağa gidip bir bardak su içtikten sonra geri döndü.
Su içmek tabi ki sadece bir bahane idi. Aslında ortamdaki sessizliği nasıl bozacağını düşünüyordu.
En sonunda bir karara varıp odaya geri döndü.

(Ren) "Benden bir konuşma ya da bir selamlama bekler gibisiniz. Ne yazık ki duyacağınız şeyler beklediğiniz şeylerin yanından bile geçemeyeceğine eminim.
Öncelikle ben... Hafızamı kaybettim. Geçmişe dair hatırladığım tek şey adımın Ren Mu olduğu."

(kız) "Öyleyse ben senden üç yaş küçük kız kardeşin Mu Aiko. Babamız  Mu Mamoru. Büyükbabamız Mu Ming.  Annemiz Ra Mu"

(Ren) "Anlaşılan adımı babam koydu he?"

(Ra Mu) "Nerden Bildin?"

(Ren) "Yani Albino hastası birine Kuzgun anlamına gelen bir isim koyacağını zannetmiyorum."

(Mu Mamoru) "Evlat sen... Değişmişsin" dediğinde Ren pot kırdığını anladı.

(Ren) "Hangimiz değişmiyoruz ki. Öncelikle öğrenmek istediğim bir şey var... Ben nasıl komaya girdim?"

(Aiko) "Öncelikle Ailemiz... 8-9 yıl kadar önce bura geldi. Bu ada... Ada dediğime bakma burası ayrı bir kıta olarak kabul ediliyor. Bütün uluslardan azar azar toparlanarak oluşturuldu. Sen Yakuza ve o tarz guruplardan ayrılan bir kaç kişi ile ters düştün... Ve seni ölümüne dövdüler. Fakat kenar mahallelerde onların borusu ötüyor. Polisler bile onlara bir şey yapamıyor.
Bu arada sen komadayken 3 yıl geçti tarih 2020. Bir yıl önce insanlık büyük bir evrim geçirdi. 
Bu sene olmadık musubet kalmadı zaten. En önemlisi hayvan kaynaklı ölümcül bir salgın hastalık patlak verdi."

(Ren) "Kesin Çinden çıkmıştır."

(Aiko) "Nerden bildin?"

(Ren) "Sadece şanslı bir tahmin. Ne bulsalar tıkınıyorlar" dedi şüpheli bir gülümseme eşliğinde

(Aiko) "Neyse İnsanlığın geçirdiği evrimden sonra 7 yaşından büyük 20 yaşından küçük insanlar enerji adı verilen bir şeyi geliştirebilmeye başlıyorlar. Bir kere başladıklarında 20 yaşını geçseler bile sıkıntı olmasa da. Gelişime başlamadan 20 yaşını geçerlerse bir daha gelişime başlayamıyorlar. Neyse bir ay, bir buçuk ay sonra akademi seçmeleri var. Orada insanlar bu enerji geliştirmeyi öğreniyor, öğretiyor.
Bizim gibi sıradan halk ancak bu kadarını biliyor. Herkesin bildiği şeyler enerjiyi hissetmek.
Ayrıca eskiden Parapsikoloji yada diğer ruhsal şeyler ile ilgilenenler daha yetenekli ve bilgili oluyorlar."

Ren kendi kendine eskiden merak ederek Arizona Üniversitesi; Veritas Laboratuvarı, Edinburgh Üniversitesi; Koestler Parapsikoloji Ünitesi, Northampton Üniversitesi; Parapsikoloji Bölümü... Gibi bir kaç yere daha gidip araştırma yaptığı için mutlu olmuştu. Enerji hakkında o Laboratuvarlardaki deneklerden, profesörlerden bile daha fazla bilgiye sahipti.

Ayrıca Ren bir şeyi daha fark etti. Sadece fiziksel yaşı değil. Mental ve Ruhsal Yaşı da 18'di. 
Sadece önceki hayatındaki bilgileri duruyordu ama kazandığı olgunluk... Kesinlikle hayır.

(Ren) "Anlıyorum... Bu öğrendiklerimi hazmetmem gerekiyor. Ben odamda istirahat edeceğim. Siz değerli aile üyelerime de iyi akşamlar dilerim."

dedikten sonra odasına döndü. Yatağına oturdu ve derin bir nefes aldıktan sonra Hiçlik Sanatının birinci bölümünü okumaya başladı.

Kitap önünde belirdikten sonra kitabın kapağını açtı ve okumaya başladı. Kitap artık boş değildi. En azından ilk sayfası.

(Kitap ta yazanlar) "Hiçlik sanatı Karadelik ve Antimadde(Antimadde ya da karşıt madde, maddenin ters ikizi. Paul Dirac denklemiyle ortaya çıkarılmış ve daha sonraki gözlemlerle de varlığı doğrulanmıştır. Antimadde en basit haliyle normal maddenin zıttıdır. Daha da özelleştirecek olursak, antimaddenin atomaltı parçacıkları, normal maddeye göre zıt özellikler taşımaktadır.) kullanan bir kadim gelişim sanatı.
Daha fazla bilgi için zihninize yerleştirilen bilgiler ile Hiçlik sanatına başlayın."

Hiçlik SanatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin