• Stage Name: V (뷔)
• Name: Kim Tae Hyung (김태형)
• Pozice: Vedoucí tanečník, pomocný vokalista, Vizuální
• Narození: 30. prosince 1995
• znamení zvěrokruhu: Kozoroh ♑
• Výška: 179 cm (5'10.5 ")
• Krevní skupina: ABFacts
✓ Narodil se v Daegu, ale později se přestěhoval do Geochangu, kde strávil celý život, dokud se nepřestěhoval do Seoulu.
✓ Má mladší sestru (Kim Eun Jin) a mladšího bratra (Kim Jong Gyu).
✓ Vzdělání: Korea Art School; Global Cyber University
✓ Říká si, že když byl zveřejněn jeho ukázkový obrázek, bylo vytvořeno 5 osobních fanklubů.
✓ Byl ve skupině už nějakou dobu, ale fanoušci nevěděli, že by o něm slyšeli, až do doby jeho debutu.
✓ Má rád všechno, co je jedinečné.
✓ Oblíbená jídla Taehyunga jsou Japchae a jakýkoliv druh masa.
✓ Koníčky: Hledání hudby, kterou nikdo neposlouchá, pomocí počítače.
✓ Jeho oblíbené číslo je 10.
✓ Jeho oblíbená barva je šedá.
✓ Říkají mu Blank Tae kvůli jeho prázdnému výrazu.
✓ Má ve zvyku kousat si nehty a vyplazovat jazyk.
✓ Jeho vzorem je jeho otec.
✓ Mezi oblíbené položky patří počítač, velké panenky, oblečení, boty, doplňky a cokoliv jedinečného.
✓ Členové říkají, že je hrozný kuchař.
✓ Účinkoval v korejském dramatu ,,Hwarang" (2016-2017)
✓ V se umístil na 1. místě na TC Candler ,,100 nejhezčích tváří roku 2017".
✓ V se umístil na 5. místě na TC Candler ,,100 nejhezčích tváří roku 2018".
✓ V se umístil na 4. místě na TC Candler ,,100 nejhezčích tváří roku 2019".
✓ V si myslí, že červené vlasy mu nejlépe vyhovují.Reprezentační emoji: 🐯
✓ Jeho ideální typ: je někdo, kdo se o něj stará a miluje jen jeho a kdo má hodně aegyo.