꧁ За какъв се мисли...꧂
-Много ти отива така красавице.
-К-кой си.Остави ме......
-О принцесо не се прави че не разпозна този глас.
-Д-джънгкук
-Правилен отговор.-той ме завлече и излязохме от прозореца.Качи ме в някаква кола.Тръгнахме.....
-Джън-нгкук моля те остави ме......
-Спокойно котенце ще те заведа на едно по добро място.Не ти е мястото при тези тъпаци...
Той спря пред някаква вила.Взе ме булчински.Влезна качи се по стълбите които водеха към втория етаж, и ме остави на легло в една доста голяма стая.Започна да сваля тениската и панталоните си.
-К-какво правиш?
-Не виждаш ли красавице.
Застана над мен и започна да целува врата ми.
-М-моля те остави м-ме.
-Няма как да стане скъпа.
Той ме съблече започна да целува цялото ми тяло.Да прекарва езика си по цялото ми тяло.Целуваше гърдите ,корема и вътрешната част на бедрата ми.
Не бе правилно не го исках.Защо все на мен.
-М-моля теееее...остави ме.Помооощщщ някой да чу моля виииии.-Горчиви сълзи започнаха да се стичат по лицето ми.Не можех да си поема въздух от плачене.За да спре плачът ми ме целуна.Но аз не спирах да крящя.
-Оста ви ме КОПЕЛЕ .
-Оууу коте ти си била много войнствено.𝚙𝚘𝚟:𝚃𝚊𝚎𝚑𝚢𝚞𝚗𝚐
Много се изнервих че цял ден са били заедно и са се боядисали.Но си го заслужих.Защо въобще го направих.Дали все още не съм влюбен в Джени.Нееее та тя е такава курва.Мразя я.Охх но колкото и да я мразя тя бе първата ми истинска любов.НЕ Ким Таехьонг ти не я харесваш.
Чакай къде всъщност е Y/N започнах да я търся из цялата къща.Качих се в нашата стая и намерих бележка на леглото си и прозорецът бе отворен.Не тя няма как....Нееее .
Отворих бележката с притеснение.
Но там намерих още по лошата версия за която не исках и да чувам........𝚙𝚘𝚟:разказвач
Каква ли е тази лоша новина?Дали Джънгкук само ще си поиграе?Дали въобще ще успее?Y/N ще успее ли да се измъкне?Тае ще успее ли да спаси бъдещата си годеница?Или вече ще бъде прекалено късно?¿........
꧁СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ꧂
ESTÁS LEYENDO
꧁ 𝔗𝔥𝔢 𝔤𝔲𝔞𝔯𝔡꧂|Завършена|
Fanfic꧁Една история Една история за любовта между принцесата на тати и нейния пазач. Баща и я обича и закриля но прекалено много от колкото се налага.Тя не иска да е малката глезла за която я мислят. Тя е просто обикновенно момиче. И това се забелязва от...