7.bölüm

74 6 0
                                    

Hatırlatma;
sg:heh aferin
Hatırlatma bitti

Jimin'den

Sonra doktor çıktı ve yüzü asıktı.
Jm: ne oldu doktor bebegim'e birşey mi oldu?
Dr:         
Jm:lan cevap versene.
Dr(birden gülümseyerek): hastamız hayati tehlikeyi atlattı geçmiş olsun.
Mutluluktan ağlayarak suga'yla birbirimize sarıldık.
Ve herkesle sarıldık ve sonra ellerimizi üstüste koyup.
Herkes: ooooo hepimiz kızımız kızımız hepimiz için!!
(Tamam teslim oluyorum 4n1k ilk aşk faniyim ve replik çaldım.)

Dr: ve dediğim gibi ağrıları ve nefes darlığı artacak. gözünü açtı ama jimin ve suga dedi ve sizi çağırmamı istedi. Dedi
Jm,sg: hemen gidiyoruz. Dedik ve koşarak içeri girdik.
Gül'den

Gül: ji-jimin, su-ga.
SG, jm: evet kuzum noldu bizi çağırmışsın.
Gül: sizi ameliyatta bayginken rüyamda görmüştüm. Jimin cildiriyordu bana birşey oluyordu sonra suga seni sakinlestirip sarılıyordu ve sakin olmasını istiyordu ve jimin de nasıl olayım diyordu sonra suga sen elini ona gösteriyordun, elini bir versene.
Suga endiseyle bana bakıyordu bende ona
Gül: hadi ama suga. Dedim.
Sg: tamam ama kızmak yok.
Gül: kızılcak birsey se kızarım malesef canım benim.
Sg: tamam ama azcık kız tamam mı?
Gül: öf tamam hadi.
Elini gösterdi. Lan eli hayatta yok gibi tırnakları avucunun içini parcalamış lan bu el ne Böyle.
Gül: suga naptın olum sen yaa, olum elinin azina sıçmışsın aferin sana yaa
Sg: ya napiyim sana birsey olcak diye korktum ve sakin kalmaya çalıştım ve sonuç bu oldu.
Gül: Ayy Kıyamam benim bebekim bana bişey olcak diye korkmuşmu?
Sg: evet korktum tabi hem sen de benim yerimde olsaydın bizden çok korkardin yaa.
Gül:evet çok korkardim da sen gel bakiyim bi. Deyip kolarimı açtım ve o da resmen bana Koala gibi yapıştı.
Gül: Heh ikinci koalamızda belli şimdi tam oldu.
Sg,jm: ahhahah evet şimdi de biz ikiz olduk sjsjsj😂😂😂
Gül : hahaha evet

Neyse sonra herkes içeri geldi ve sarildılar bana sonra çıkış işlemlerini yaptı abimler ve geldiler geri.
Gül: ay bende bi şu üstümü değiştiyim. Dedim ve ayağı kalktım ve t-shirt ümü gördüm ve
Gül: hay amk'yım ya o gerizekalı adamın salak ya birde en sevdiğim t-shirt'üm gitti adi şeref*** p*ç.
Jm: hay salak ya hâlâ swit kan içinde hâlâ bir deliğe takmış ya biz sana bişi olucak diye korktuk gerizekalı.
Gül: n-nee s-sen ne d-dedin bana j-jimin.
Jm:gül bak yanlış a-anladın be-ben sadece sinir-
Gül: ya kes be yalanı bari düzgün söyle neyi yanlış anladım ha neyi .
Jm:.........
Gül: yok demi yanlış anlanan birsey yok şimdi üstümü giycem çıkın. Dedim. Ve yataktan kalktım hâlâ bekliyorlardı sonra kalkarken dengemi kaybettim ve Jimin elimi tuttu.
Gül: bırak elimi
Jm: ya gül yapma böy-
Gül:elimi bırak dedim.
Jm:ya tamam Özür dilerim.
Gül:ya kalp bu kalp kırıldımı özürle geçmiyor ikiz, kır kır s*k anasını satıyim yaa.
Jm:ya öf ne uzattın be kızım alt tarafı gerizekalı dedim ya senin Saymanlığın kalmıyor bir buna mi  kırıldın ya. Dedi ve beni iterek kolumu sıkmaya başladı, ben yatağa düştüm ve göğüs kafesim sıkışır gibi hissettim canım çok acıdi ama belli etmeyip

Gül:lan ben bir kere bile sana ya da size küfür veyatta bir argo kelime kullandım mı kavga bile ederken lan! Ve bir daha sakın bana parmağının ucu deymesin anladın mı beni lan it yoksa ikiz demem Kırarım o elini dedim ve kolumu ondan kurtardim ve
Gül: şimdi dışarı çıkın üstümü değişicem.
Dedim ve çıktılar bende hemen üstümü giymeye başladım.

Dedim ve çıktılar bende hemen üstümü giymeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabım

Bunları giydim ve diğerlerinin yanına geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim ve diğerlerinin yanına geldim.

İkiz kardeşim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin