BAŞARI

215 123 36
                                    

Başarı, inanmanın ve çabalamanın sonunda gelen bir mutluluk, yavaş yavaş çıkılan bir merdivendir. Kimse başarı merdivenlerini eli cebinde çıkmaz. Başarıya ulaşmak için çalışmak, çabalamak, inanmak lazımdır. Bir hedefi olan insan başarıyı ister ve ona adım adım yaklaşır. Hedefi olan insanın bahanesi yoktur. Çünkü hiçbir engel hedefi olan insanı durduramaz. Eğer bahanemiz varsa başaracağımıza olan inancımız zayıftır. Hiçbir başarıya zorluk çekmeden ulaşılmaz, ulaşılamaz. Bahane bizi yolda bırakır. Yaşadığımız zaman, yaşadığımız çevre ve yaşadığımız hayat bizim karşımıza engeller çıkarır. Karşımıza çıkan bu engeller bizim sınavımızdır. Sınavı kazanan biz olmalıyız. "Çalışan, başarır" sözünden yola çıkarak çok çalışmalı ve sonunda başarmalıyız. Asla 'yapamam, çok zor' gibi sözler söylememeliyiz. Eğer bu sözleri söylersek baştan kaybederiz ve asla yapamayız. Çünkü hayat bizim bilinçaltımızda korkarak düşündüğümüz herşeyi bizim karşımıza çıkarır. Hayatımızda neyden korkarsak veya neyden çekinirsek onları yaşarız. Eğer azmimiz ve zorluklara karşı cesaretimiz varsa ömrümüz boyunca kazanırız. Ama cesaretimiz yoksa hep kaybedenlerden oluruz. Hiçbir zorluk sen güçlü olduğun sürece seni yenemez. Sen cesaretli olduğun sürece hiçbir engel seni korkutamaz. Eğer başaranlardan olmak istiyorsak zorları kolay, engelleri çözüm yapmalıyız. Çalışıp, çabalamalı ve en önemlisi de başaracağımıza inanmalıyız. İnanmak, başarmanın yarısıdır. Hayal kurmaktan, hedeflerine ulaşmak istemekten korkma. Sadece kalk ve yap...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAŞARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin