Küçük Bir Merhaba

5 0 1
                                    

  Yeni Başlangıç:ANKA Gözlerimizi dünyaya yalnızca bir kez açıyoruz bir kez bilinçsizce var oluyoruz. Ve bir kez kalbimiz ,beynimiz ,tüm organlarımız bizi terk ediyor. Evet ,teorik olarak böyle. Peki duygularımız ,bize bu başlangıç ve sonu hayatımız boyunca birer alıştırma olarak yaşatıyor. Çok sevdiğimiz birinin ölmesi , hayatımızdaki kişinin artık yanımızda olmaması ,çabaladığımız işe kavuşamamamız, kötü bir hastalığa yakalanmamız bunlar gibi bir sürü büyük ,küçük sorunla karşı karşıya geliyoruz .Her insanın acı eşiğinin farklı olduğu gibi duygularda da bu böyledir En küçük şeye sevinip ya da üzülebiliriz .Tam tersi de olabilir. Ama şunun farkında olmalıyız ki her zaman ayağa kalkmak ,tekrar güneşi selamlamak , tekrar hayata tutunmak için nedenlerimiz var yok diyorsanız da henüz o nedenleri bulamamışsınızdır. Arayın, bulun. Belki yeni bir başlangıç için kendinizi cesur bulmuyorsunuzdur ama ne kaybedersiniz deneyin yeniden doğmak ,hayattan tat almak sizi mutlu edecek.

Buraya kadar anlattıklarımın özeti ve kanıtı olarak yazmaya başladım yazılarımı paylaşmaya madem yeni bir dünyaya bir daha gözlerimi açtıysam içimden geldiği gibi yaşamalıyım yeni hobiler deneyimlemeliyim, yeni tür müzikler, kitaplar , filmler ... bu hobilerimi anlatacak paylaşacak insanlarla tekrar iletişim kurup ayağa kalkmak istiyorum .Eminim üzülen, dünyasının başına yıkıldığını düşünen ,bunalımda olan bir sürü insan vardır. Ben onların hayatına dokunmak istiyorum.              

Minik Bir TanışmaWhere stories live. Discover now