2.Geek Camp

pohled Adély

Ráno mě probudil ten hrozný budík. tak jsem vstala a vzbudila sestru a šla si udělat hygienu(zuby, vlasy, umýt obličej). Pak jsem šla udělat svačiny a počkat až bude ségra hotová. po chvilce přišla a mi mohli vyrazit, mám štěstí že dneska se jenom dávaj vysvědčení(pak maj dva měsíce prázdnin a je v 7 třídě ok). příští rok jdu do osmé třídy a moc se netěším protože budeme mít další jazyk a já neumím ani anglicky no což co mám dělat. Když jsme dorazili do školy já šla na druhou budovu pro 2. stupeň. Ve škole jsme si rozdali víza a šli domů.

po 2 měsících

No o prázdninách se nic moc nestalo (pořád jen doma), ale jednou bych chtěla jet na Geek Camp, protože staršně ráda koukám na Mattema a chtěla bych s ním aspoň foto, ale nemůžu rodiče na to nemaj. Přeci jen stojí 5 560 Kč (myslím že něco kolem toho)ach jo no musím se přichystat do školy a na narozeniny (má je 4.9. stejně jako já poz. au.)snad ty léta uběhnou rychle.

o dva roky později

Už je mi 16 a právě mám našetřeno na Geek Camp. Už se moc těším za pár dní tam jedu ,,Joo". teď zrovna koukám na jeho videa (Mattemova ok)je strašně cute ale kterej 19 letej kluk by stál o 16 letou holku, no nebudu na to myslet a jdu koukat dál. Když jsem po 30 min. dokoukala tak jsem ještě nebyla utahaná tak jsem šla koukat na TV. Koukala jsem na spongeboba. po chvíli jsem to vypla a šla spát. Ráno jsem se zbudila a šla jsem udělat pro všechny snídani (táta, máma, sestra a je víkend ok)zítra je neděle a pak už jedu v pondělí. Když jsem dodělala snídani tak jsem šla vzbudit sestru, už jí je 11 let, když jsem došla k jejímu pokoji tak jsem rozrazila dveře a začala řvát ,,Když já nespím, tak nikdo spát nebude" ta se ihned probrala a vyskočila z postele a hodila po mě polštář a začala na mě řvát že jsem prý blbá, ale já se válela na zemi smíchy :D. po chvíli přestala a odešla do koupelny a já šla do pokoje. Když se probrala i mamka i táta tak si šli pro snídani. Šla do obýváku uviděla jsem sestru jak tam jde taky ale s terysiným merchem (wau asi tam pude v podprsence) a já šla s mattemovím merchem. Po asi jedné hodině nás mamka vyhodila od televize ať jí jdeme pomoct uklízet. To uklízení dá pěkně zabrat, trvalo nám to až 2h. Večer jsem jenom zalehla a šla spát. Ráno jsem se probudila a rychle udělala snídani a hezky se oblékla asi si říkáte proč no protože každou neděli musíme s mamkou chodit do kostela, jaká to otrava (nic proti, pokud to někoho baví tak ať) Hned co se všichni probudili jsme mohly vyrazit na mši. Po hodině poslouchání to konečně skončilo, hurá. Když jsme přišli domů máma šla dělat s Terezou oběd a já se šla balit na zítřek. Zabalila jsem si nějaké oblečení a hlavně mattemovu mikinu a triko a ještě vetusovo a dejzrovo triko. Hned co jsem měla konečně zabaleno tak jsem se šla najíst(jo nejí jako rodina u jednoho stolu). Večer jsem ještě na něco koukala a šla spát, protože musím ráno jet vlakem z Pardubic do prahy. Hned ráno co  jsem se zbudila v 5:00 a pak jsem  si udělala snídani a udělala hygienu a šla se obléct a byla hotová a mohla vyrazit, jsem vyrazila na nádraží a jela jsem asi 3 hod. Hned co jsem dojela tak už jsem viděla hromadu dětí namáčknutý na Mattemovi, jen jsem kolem prošla a sedla si na lavičku opodál když nás pak volaly tak jsem si stoupla a šla, jenže to bych nebyla já kdybych do někoho nenarazila a když jsem zvedla hlavu uviděla jsem ....................

poktačuj :)

už tam skoro jsi

notak dobře

jsem ale potvora :D

uviděla jsem Mattema, ihned jsem se mu začala omlouvat ale začal říkat že to byla jeho vina.

nebojte kapitoli budou vycházet asi po asi 5 dnech, protože na to nemám moc času, ok a dík :D

S Mattemem na Geek campuWhere stories live. Discover now