Son not

288 33 8
                                    

"Bundan başka bir şey yok" dediğimiz zamanlarda şaşırmıştık. Ve yine de hayallerimize uzanıyorduk, asla durma niyetinde değildik. O zamanlar pek çok şey söylemiştik, hatta tartışırken, kavga ederken.. İncindiğimiz noktaya geliyorduk ama yine de durmuyorduk, ya da öyle umuyorum.

Ama gerçek şu ki, beni bu dünyada yalnız bıraktın, bu beni boğuyor. Bana bir daha asla geri dönmeyeceksin, asla. Sana söylemek istediğim çok şey var, her şey için teşekkür ederim, teşekkür ederim bile yetersiz kalabilir çünkü anılarımız artık bana yetmiyor Omi, asla tatmin olmuyorum.

Gülüşün, gülme şeklin, seni gülerken nadir görürdüm. Birlikte geçirdiğimiz zamanın her anına değer verdim, her şeyi atlatmak için planlarımızdan bahsederken, gözlerinin çok parlak olması gibi, yaptığın her şeye öylesine tutkuyla baktın ki.. Sakladığın nefret, neden bu hale geldik?

Asla aklımdan çıkmıyor bunlar. Bunu düzeltmek için yapabileceğim bir şey var mı bilmiyorum, nasıl böyle yaşayabilirim? Uyanmak hiç bu kadar yanlış hissettirmedi, göğsümdeki sancı bana atlatmaya çalıştığım başka bir kabusu hatırlattı, hala üstesinden gelemiyorum, milyonlarca yıl sonra, hatta hayallerimde bile gelemeyeceğim. Onlardan çok sıkıldım..

"Her zaman yanındayım, nerede olursan ol." Hiç bu kadar kolay olmuyor Omi, hiç bu kadar kolay olmuyor..

Bunu düşünmediğim bir gün yok ama yıldönümün her zaman daha kötü geçiyor. Yıllar sonra travma hala devam ediyor, her zaman devam edecek... Sadece daha fazla kafa karışıklığı, hayal kırıklığı ve acı... Bunun için üzgünüm. Umarım senin için özel bir yerim vardır...

M.A

Ve bu Miya Atsumu'nun son mektubuydu..

son not | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin