Dyrroth'un ölümün eşiğine gelmesine karşı yapabilecekleri çok bir şey yoktu, çünkü ormandalardı ve ellerinden çok bir şey gelmiyordu.
Ruby: Dy-rrot-h beni duyu-yor musun !?
Angela: Ben ve Chang'e hariç herkes kenara çekilsin lütfen, Dyrroth'a yapabileceklerimizi yapacağız, zaten durumu ciddi...
Herkesin yanında telefonu vardı, fakat ormanda oldukları için telefon az çekiyordu, ama herkes olabildiğince ambulansı çağırmaya çalıştı. Ambulans geldi ve Dyrroth'u hastaneye kaldırdılar.
Ruby: Miya, sence Dyrroth iyi olacak mı...
Miya: Olucak Ruby, sen kendini üzme
Layla: En azından telefonumuz çekti ve onu hastaneye getirebildik, onun kurtulma ihtimali bu yüzden daha yüksek, Dyrroth kurtulacak
Selena: Ya Ruby, sen Dyrroth'u sırf onun gücü yüzünden seviyorsun, bu gözyaşlarının hepsi timsah gözyaşları.
Ruby: Ya sen böyle bir durumda bile benle uğraşıyorsan ve gözünden bir damla bile gözyaşı dökülmüyorsa, biraz sıkıntıyı kendinde arar mısın? Ayrıca ben Dyrroth'u senin gibi gücü için sevseydim ona karşı olan davranışlarım böyle olmazdı!
Wanwan: Ya Ruby boş ver şunu her şeyde bir şey arıyor işte
Roger: Ruby, ben biraz önce doktorlarla konuştum. Durumu daha iyiymiş ve burada beklememize gerek olmadığını söylediler.
Ruby: Ben eve falan gitmem, burada bekleyeceğim, zaten eve gitsem de içim rahat etmez.
Roger: Ama Ruby-
Ruby: Aması yok Roger, burada kalacağım
Roger: Tamam, sen öyle diyorsan öyle olsun. Diğerleri siz evinize gidin, ben burada Ruby ile kalacağım.
Selena: Biz neciyiz burda?
Roger: Selena yeter!
-Roger ve Ruby hariç herkes evine gider-
Ruby: Dyrroth iyi olacak değil mi Roger :c
Roger: Evet Ruby, kendini üzme...
-Saat Sabah 6-
Roger: Dyrroth'un durumu nasıl?
Granger: Durumu iyi, kanamayı durdurduk ve gözlerini açtı. Bir kişi kısa süreliğine görebilir.
Roger: Çok teşekkür ederim.
------------
Roger: Ruby hadi uyan...sana iyi bir haberim var
Ruby: Ne oldu Dyrroth iyileşti mi?!
Roger: Evet,gözlerini bile açtı. Ama sadece bir kişi görebilirmiş, bu hakkı sana vermek istiyorum, hadi git ve gör Dyrroth'u :)
Ruby: ROGER ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMMM
Roger: Bana değil, doktorlara teşekkür et ;)
-Ruby, Dyrroth'un yanına gider-
Ruby: Dyrroth, iyi misin? Senin için o kadar üzüldüm ki..
Dyrroth: Evet iyiyim Ruby, ama üzülmene gerek yoktu
Ruby: Gerçekten iyisin değil mi?
Dyrroth: Evet Ruby, sadece biraz karnım ağrıyor, ama doktorlar normal olduğunu söyledi. 5 gün kadar hastanede kalacakmışım.
Ruby: İyi olmana sevindim Dyrroth, neyse sen dinlen, ben gidiyorum görüşürüz :)
Dyrroth: Görüşürüz Ruby...
Ruby: Granger, Dyrroth'u kurtardığın için çok teşekkür ederim :)
Granger: Önemli değil, bu bizim işimiz :)
-Ertesi Gün-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Demon I Mlbb
FanfictionDyrroth ve Ruby ağırlıklıdır. (Bu benim shipim, siz sevmiyorsanız gidebilirsiniz.)