ˋˋ Bir varmış bir yokmuş, uzak diyarların birinde bir genç kız yaşarmış. Bu kız bembeyaz saçlara soluk beyaz bir ten rengine sahipmiş. O kadar güzelmişki güzelliği ile adeta cennetten, tanrı tarafından insanlara adanan bir meleğe benziyormuş. etrafındaki ve ailesindeki şu ana kadar doğmuş en güzel kızmış Jennie KIM. Bu yüzden herkes ona " Beyaz Gül" dermiş bu tanrının meleğine..
Ama öyle kolay değilmiş Beyaz Gül' e yaklaşmak. O kadar katı bir babası varmışki bu meleğin, kızını herkesten saklıyor kocaman saray gibi evlerinin bahçesine bile izinsiz çıkartmıyormuş onu. Ama sanmayın ki bunu kızını sevmediği için yaptığını, sadece onu korumak istemiş aslında.. O kadar çok düşmanı varmışki Bay KIM'in, hepsinin kızına zarar vereceğini düşünürmüş Bay Kim. Çünki herkes bilirmiş Bay Kim'in zayıf noktasının beyaz gül olduğunu..
Bir gün Bay Kim' in 6 aylığına yurt dışına gitmesi gerekmiş.. Bay Kim o kadar çok korkmuşki kızına zarar gelmesinden, günlerce yalvarmış tanrıya kızını yokluğunda koruması için ,saatlerce çıkmaz olmuş kiliseden.
En sonunda gitme vakti gelmiş Bay Kim'in... Ama gitmeden önce kızına bir polis tutmuş onu koruması için
aslında hata yaptığının farkında değilmiş.. kendi ellerile kızının cesedini gömeciğinin asla farkında değilmiş Bay Kim.."
...................................................
herkese merhabaaaaa ben Alice :) güzel birşeyler yazmaya çalışıyorum umarım beğenirsiniz.. yakın zamanda 2. bölümü yayınlamaya çalışacağım. eğer bunu sevdiyseniz arkadaşlarınıza da tavsiye edip onlarında okumasını sağlarsanız çok mutlu olurum <3 bu arada kurgu firini açıklamada belirttim "k-popfan48" kullanıcı adını bu plartformda aratırsanız eğer onun da aynı kurgu fikrini Chaelisa için yazdığını göreceksiniz <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WHITE ROSE - JENLİSA
Historical Fiction1 dakika daha lütfen.. Lisa'm ... Şşşt! üzülme beyaz gül :) cennette iyi olacağım. ( hikaye '' K-popfan48'' yani '' Armymoodbro'' adlı hesabın kurgusundan uyurlanmıştır.