Ilk öncelikle herkese merhaba arkadaşlar bu benim üçüncü kitabim ilk iki kitabim hesabin şifresini unuttugum icin burdan yeni bi kitap yazma karari aldım umarim begenirsiniz .
NE OLUYO BURDA!!!!
Selam; Ben Maya Tuğrul 15 yasindayim .
Rusyadan Türkiye ye geldim okul için lise 1.sınıf öğrencisiyim aslen türküm kendimi daha fazla tanıtırdım ama suan okulun ilk günü dolayısıyla hazırlanmam gerek kahvaltida görüşürüz .Selam; Ben Mert Asil istanbulda yaşıyorum 17 yasindayim bi kız kardeşim var ve mukkemmel bi insanim Asil kolejin tek varisiyim kızların gozdesiyim
Selam;Ben Nadya Rozeli 15 yaşındayım Maya 'Nın rusya dan arkadaşıyım kiz kardeş gibiyiz ikimizde birbirimizi övmeyi sevmeyiz ama birimizden birine bisi olursa gözümüzü kırpmayız . Bu arada türkiye ye geldiğim mi bilmiyo süpriz yapicam ...
Selam; Ben Ali Tekin mertin knksiyim ha birde emir var tabi ama o cok vıcık bi insan neyse ben ali Asil kolejinde okuyorum 17 yasindayim .
Selam; Ben Hicran Karadağ maya nadya ve eslemin knksiyim dördümüz asla ayrilmayiz ama nadya ve maya rusyaya gittik leri icin ayrildik ama gene birlestik 15 yasindayim .
Selam;Ben Eslem Rüya dört kizlarin knksiyim ama hicran aramizda en şen şakrak olanımız ben ise grubun annesi denilen şahisiim 15 yasindayim Asil kolejine yeni kayit ettik kizlarla birlikte .
Selam;Ben Emir Öztürk 17 yasindayim arkadaslarim cok cıvık olduğumu soylerler ama yalan atiyolar ben harikayim muhtesem otesiyim . Asil kolejinde okuyorum.
Selam;Ben Azra Doğan 16 yasindayim ama 9 a gidiyorum bi sene sinifta kaldim cok guzel bi kizim ama kimseyle muhattap olmam cunku içime kapanik biriyim .
Herkese merhaba arkadaslar yine ben bu sefer harika bi hikaye ile karsinizda olmayi umuyorum oy ve yorum larinizi bekliyorum:)