0.1

123 5 3
                                    

Gene o lanet siren sesiyle uyanmaktan bıkmıştım , her sabah kalktığımda acaba bugün ne yapacağım değil , nasıl ölmeyeceğim sorusunu soruyordum . Tatil günlerimde zehir olmuştu.

Yataktan zorla kalkıp yüzümü yıkadım , tabağa biraz süt ile nesquik döküp telefonu açtım acaba S.T.A.R LABS 'a kabul edilmişmiydim ? S.T.A.R LABS bir tür araştıma laboratauvarıydı , zeki ya da bilim insanları vb. insanlar başvuru yaparlardı eğer kabul edilirseler harika bir çalışma ortamı ve maaş onalara sunulurdu . Yaklaşık 1 ay önce başvuru yapmıştım . Kabul edilmek istiyordum . Eğer kabul edilirsem Flash 'in asistanı olabilirdim , içimden çığlık attım . Ama gene mesaj gelmemişti . Bunu herşeyden çok istiyordum .

Televizyonun başına geçtim . Kanallarda gezinirken gözüme birşey takıldı , gene kel bir muhabir olayı abartarak anlatıyordu . Ekranda olayın olduğu yeri gösterirken dikkatle inceledim. Olayı bizim sokakta olmuştu aceleyle televizyonu kapattım . Üstüme birşeyler geçirip hemen sokağa çıktım. Olay yan evde gerçekleşmişti polisler olay yerine kimseyi sokmamaya çalışyorlardı . Herkes 'Aman tanrım' diye bağırıyor her taraf curcuna içindeydi .

Boyum uzun olduğu için biraz daha ilerleyince  adamı gördüm ,ölmemişti bir şey sayıklıyirdu sürekli 'parıltı' diye sayıklıyordu . Bu adamı tanıyordum . Adam , Joseph 'ti hapise girip çıktığı kesindi ama nedenini kimse bilmiyordu herkes onun hakkında fikir yürütürdü  . Adamın kel , pis sakkallı birisiydi.  Ama işin ilginç tarafı altında pantolonu üstünde birşey yoktu . Sadece adamın göbek deliğin üstünde şimşek işareti kırmızı kalemle çizilmişti . Joseph elleri arkada olacak şekilde bağlanmıştı . Karnını üzerine kan izleri vardı . Polisler beni olay yerinden uzaklaştırırken ne olduğunu merak ediyordum . İçimden herneyse diye düşündüm ve evime girdim . Kendimi koltuğa attıktan sonra telefonum titredi heycanla telefonu açtım umarım o mesajdı.

Tebrikler Mrs Felicity , S.T.A.R LABS 'a girmeye hak kazandınız 07/02/2015 te saat 16:00 'da sizi bekliyoruz .
-DR. WELLS

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ParlamaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin