Všichni máme své démony, které si tvoříme sami. Jsou to naše strachy, naše chyby, ale co když je za tím vždy něco víc? Co když všechno, čeho se bojíme nejsou naše pocity? Čeho se v životě nejvíce bojíme? To je právě to, co nikdo neví. Ale já chci znát odpověď. Proč máme deprese, proč máme stavy úzkosti? Je to, jako by někdo měl nad námi moc, a to není dobře. Cítím se hrozně jen kvůli tomu, že chci. všechnu bolest si způsobuju sám, ale proč? Co mě k tomu vlastně vede?
No, asi bude lepší začít od začátku... Začalo to, když jsem se narodil. Měl jsem celkem klidné dětství. Rodiče se o mě starali dobře a vychovali ze mě slušného a čestného člověka. Je tu ale přeci jen něco, co v sobě nosím hodně dlouho. Ale všechno se dozvíte, až přijde ten správný čas. Mohl bych začít tím, co mě trápí a pak se v tom vrtat a zjišťovat, proč to tak je, ale to by nikoho nebavilo. Takhle mám aspoň tu moc upoutat vaši pozornost, nebo se pletu? no... Zkrátka měl jsem celkem hezké dětství, hodně kamarádů, ale s těmi jsem si ne vždy rozuměl. Kolikrát jsem si přál být úplně sám a nemít nikoho. Nežít žádný sociální život. No, v podstatě se mi to trochu splnilo. Žiju ve své bublině skoro sám a krom rodiny nemám nikoho... takže teď vážně... Zajímá vás můj život? Protože pokud Ano, tak jsem Ron a tohle je můj životní příběh!
ČTEŠ
Démoni
AventuraKaždý máme své démony. Je lane jen na nás, jak s nimi naložíme a jak se jich zbavíme. pojďme tedy touto trnitou cestou společně!