3 çakramız solar Pleksus yani Güneş sinir ağı çakramız göbek deliğimiz in 3 parmak yukarısında ve rengi sarıdır 8 yapraklı nilüfer çiçeği ile temsil edilir gücü temsil eder cesaret irade Bu çakra ile ilgilidir aniden sinirlendiğinizde mideniz şişkinlik yapıyorsa midem ağrıdı diyorsanız sürekli sindirim problemleri yaşıyorsanız bu çakramız da yolunda gitmeyen bir şeyler var.
Eğer solar Pleksus güneysinir Ağa çakramız düzgün çalışıyorsa öz saygınız ve empati yeteneğiniz kararında olur Bucak Dayı bloke eden enerji utanç duygusu dur Özgüven eksikliği ve depresyon bu çakranın tıkanık olduğunun da en belirgin işaretlerindendir diyebiliriz.
Aşırı yorgunluk hali karaciğer Pankreas ve safra sorunları diyabet ülser gibi hastalıklar solar Pleksus tıkanıklığında meydana gelebilecek fiziksel rahatsızlıklardır Ayrıca ishal sindirim problemleri ülser ve buna benzer mide problemleri böbrek taşı aşırı sinirlilik tatminsizlik paraya bağlanma EGO hırs özgürlük ve buna benzer manevi unsurlar da denge sorunu olabilir.
Bu çakranın rengi sarı dedik O zaman sarı bir şeyler giyebiliriz sarı renk meyveler yiyebiliriz.
Belki de aklınıza aniden sarı bir şeyler giymek geldiyse lütfen ertelemeyin giyin çünkü Sarı renk bu çakranın aktivasyonuna yardımcı olacaktır.Solar Pleksus çakrası olumlaması
Kendimi olduğum gibi seviyor ve kabul ediyorum inandığım değerlere sahip çıkıyorum Kendi kararlarımı vermek için özgürüm bütünün gücüne bağlıyım ve başkalarına da bu gücü yansıtabiliyor paylaşabiliyorum
Şifa olması dileğiyle💕🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6.his ÇAKRALAR ve AKTİF ETME
SpiritualÇAKRALAR Olumlamaları Blokaj ve nedenleri Aktifetme Çakra Meditasyon ve Çakraların Doğaltaşları