5 çakramız boğaz çakramız uçaklarımızın rengi mavidir 16 yapraklı nilüfer çiçeği ile temsil edilir.
Gerçek değil temsil eden bu çakra bloke eden şey yalandır.
Bu çakramız iletişimle ifade ile ilgilidir iyi iletişim kendini iyi ifade eden insanların genelde boğaz çakrası düzgün çalışıyordur güzel şarkı söyleyenlerin de boğaz çakrası düzgün çalışmaktadır Aslında hayatta söyleyemedik dediğinizi içimize atmaktansa bazı şeyleri hiçbir şey yapamıyorsanız kimseye söylemiyorsunuz bile bir bardak suya söyleyerek den lavabo dan aşağıya dökmeyiniz içinize atmaktan çok daha iyi geleceğinin farkına varabilirsiniz eğer kendinizi ifade etmekte zorlanıyorsanız bu çakranın kapalı olduğunun en belirgin ifadesidir bu çakra sağlıklı çalışmadığında ise tiroid guatr boyun ağrısı ses telleri rahatsızlıkları gibi fiziksel sıkıntılar görülebilir aşırı çalıştığında aşırı konuşma gibi belirtiler olabilir.
(Öksürük astım alerjiler grip görme bozuklukları bronşit işitme tepkilerde yavaşlama ve huzursuzluk)
Konuşma yeteneğini mizin Merkezi konumu olduğundan kulak Ağız ve seslerdeki herhangi bir sorun iletişim eksikliği neden olmaktadır.
Bu çok tanır Rengi mavi dedik O zaman mavi renkli bir fular ya da mavi renkli kıyafetler bu çakramızı aktive etmemiz de bize yardımcı olacaktır.Boğaz çakrası olumlaması
Iç Sesimi duyuyor konuşmadan önce düşünüyorum Kendimi dürüst ve doğru şekilde ifade edebiliyorum başkaları ile etkili ve saygılı şekilde iletişim kurabiliyorum kendimi olduğum gibi ifade ediyorum.
Şifa olması dileğiyle💕🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6.his ÇAKRALAR ve AKTİF ETME
SpiritualeÇAKRALAR Olumlamaları Blokaj ve nedenleri Aktifetme Çakra Meditasyon ve Çakraların Doğaltaşları