NOWY ORLRAN
Właśnie dzisiaj do miasta zjeżdżają się znajomi i przyjaciele rodzin Hale - Mikaelson aby celebrować z nimi jakże ważny dzień dla Hayley i Elijah'y. To właśnie dzisiaj odbędzie się huczne wesele w rodzinie pierwszych cały świat będzie o tym wiedział , to wlanie dzisiaj Hayley Marshall stanie się Panią Marshall - Mikaelson w tym dniu z Elijah'a powiedzą sobie sakramentalne TAK . Do przygotowania tego ważnego dnia dla brata i bratowej Klaus postawił cała rodzine każdy miał swoje zadnie do wykonania ,jak to Klaus stwierdził to WESELE MUSI być znacznie lepsze i huczniejsze niż miała jakakolwiek Rodzina Królewska kiedykolwiek. Zadaniem Viviek jak świadkowej Panny Młodej było przypilnowanie tego czy suknia , welon i buty wraz z biżuteria są już w pokoju hotelowym w którym trwają ostanie poprawki nad Panna Młodą. Natomiast Freya , Bex i cała reszta dziewczyn nadzorowała przygotowania w domu to znaczy czy wszystkie dekoracje są na miejscu czy alkohol i krew jest w ustronnym miejscu aby ludzie jej nie zauważyli , czy Dj już jest i wie co ma grac. A płeć męska rodziny Hale Mikaelson tez miał swoje zadnia. Peter wraz z Kolem mieli za zadanie sprawdzić czy kucharz wie co ma gotować i czy kelnerzy wiedza jaki jest rozkład sali i gdzie maja podawać przygotowane dania . Klaus nadzorował Pana Młodego i sprawdzał czy jego garnitur , krawat i buty są w pokoju Elijah'y gdzie był sam Pan Młody , Nik był świadkiem brata wiec na jego barkach spoczywało najważniejsze zdanie czyli pilnowanie obrączek Państwa Młodych. Ten dzień był wyjątkowy dla wszystkich każdy był w pewnym sensie zestresowany , chcieli aby Ten dzień był wyjątkowy dla Panny Marshall i Pana Mikaelson'a. Klaus dla brata zorganizował podróż poślubna na Hawaje a później na Malediwy lecz to jest niespodzianka wraz z Hope chce to ogłosić już po całej ceremonii zaślubin.
Suknia Ślubna Hayley
Fryzura i Makijaż Hayley
CZYTASZ
Żona Petera Hale
Vampire1021 letnia Vivien Esther Hale jest żona Petera Hale'a ,a także siostrą bliźniaczka Klausa Mikaelson pierwotnej hybrydy która sama jest. Wszyscy sądzą że ma 25 lat a prawda jest zupełnie inna ale wie tylko o tym jej mąż i zmarła szwagierka. Vivien...