3.

81 16 5
                                    

Čekal jsem netrpělivě na nevěstu. Starý muž, který tam byl jako oddávající mě pořád uklidňoval, že zachvíli přijde. Nevěřil jsem mu, čekal jsem už asi patnáct minut. Najednou z ničeho nic se zvedl jeden host a začal se hrozně smát. Podíval jsem se jakým směrem se ta bláznivá ženská tak směje. A v tom jsem ho uviděl, byl tam. Byl tam ten malý sexy chlap, který mi vynadal za to, že jsem rozsypal popelnici. Měl na sobě šaty dlouhé až na zem, světle modré barvy. Zčervenal jsem. On se na mě podíval s udiveným výrazem. Hosté si všimli nevěsty a začali tleskat. Začala hrát hudba a černovláska ke mě pomalu kráčela. Viděl jsem jak se červenal, ale i tak se nějakým způsobem mračil.

Nasadili jsme si navzájem prstýnky a oddávájící prohlásil: "Nyní pane Levii Ackermane a Erene Ackermane polibte ženicha." Chytil jsem Leviho něžně za obličej a políbil ho. Všichni začali hřičet a tleskat radostí. Ta bláznivá ženská, co se předtím tak smála začala brečet. Levi se ode mne odtrhnul, podíval se na brýlatou ženu a řekl :"Hange neřvi prosim tě."
Ubrečená žena se rozběhla k Levimu a popadla ho kolem krku. "Ugh klid Hange" řekl zhnuseně Levi. "Ale Levii vy jste tak sladký" řekla ubuleně.

Vysoká žena v brýlích se mi představila jako Hange a řekla, že je Leviho nejlepší kamarádka. Když to řekla Levi se na ni divně podíval. Dostal jsem chutě, ale ne na jídlo. Na něco, spíš na někoho, kdo stál vedle mě. Naklonil jsem se k Levimu a ucítil jsem jeho vůni, byl k sežrání. Když si mě všiml, řekl jsem potichu: "Nechceš jít na záchod? Fakt se mi hrozně chce."
"To neumíš jít sám?!" řekl podrážděně Levi. Popadl jsem ho za ruku a táhl ho na jediné veřejné toalety, co tady byly. Došli jsme do kabinky a já zamkl. Viděl jsem na Leviho výraze, že je naštvaný, ale na tom nezáleželo. "Víš o tom, že jsi sexy, když se zlobíš?" řekl jsem. "A víš jak ty budeš sexy, když mi políbíš prdel?" Když to do řekl, otočil se k odchodu, ale já ho chytil za šaty, pak za zip a rozepl je. Levi se otočil, aby mě mohl seřvat, ale já ho dřív stihl začít líbat. Přirazil jsem ho ke dveřím kabinky a začal mu dělat malé značky na krku a pokračoval níž a níž. Vysvlékl jsem mého novomanžela z šatů a dostal se mi malý stén. Levi najednou byl i bez spodního prádla, ani nevím kdy si to sundal. Ucítil jsem jak mě něco dráždí, byl to Levi snažící se mi sundat trenky. Sundal jsem si je tedy sám a přitiskl se k němu, kousl jsem ho do krku. Vzdychl mi přímo do ucha a já se udělal. Nemůžu uvěřit tomu, že jsem se udělal z takový maličkosti. Levi vypadal, že za chvíli taky bude, ale přece jen jsem si ho vzal do pusy. On začal nahlas vzdychat a ani ne po dvou minutách jsem dostal bílou tekutinu,( jako svatební dar asi) a poslušně jsem spolkl.

"Kdo tam je?" uslyšel jsem chraplavý hlas kuřáka za dveřmi kabinky. Spanikařil jsem. Levi se na mě podíval vražedným pohledem a řekl :"Jseš mrtvej lásko. Teda nemyslel jsem lásko. Kurva."
"Potřebuju to tady vytřít" ozvalo se znova.
Rychle jsme se oblékli a otevřeli dveře. Tím jsem praštil uklízeče do hlavy, který omdlel. "Kurva" řekl jsem si pro sebe.
Na chodbě před toaletou čekala Hange. "Tak tady jste vy hrdličky. Hledala jsem vás všude" řekla a nejdřív si prohlídla mě a pak červeného Leviho a řekla :"Tak vy hned po obřadu jo?" a začala se smát. "Radši už nic neříkej čtyřočko" řekl podrážděně Levi.

Pohled Leviho:
On mě vážně vslékl hned po svatbě? Ještě k tomu na záchodech, kde by se dalo uklízet aspoň půl dne. Nemohl jsem tomu uvěřit, měl bych přestat být takový sub.
"Co jste tam dělali? Levii přiznej se" řekla otravná brejlatka.
"Hange najdi si holku a neotravuj" do řekl jsem poslední slovo a vzal Erena za ruku. "Nemůžu dneska přespat u tebe?" zeptal jsem se.
"Jasně, že jo. Přece jsme teď manželé" řekl Eren a mrkl na mě. Začervenal jsem se. "Znám tě sice chvíli, ale řeknu ti jedno. Měl bys přestat být takový sub kotě." řekl Eren a dal mi pusu na čelo. Měl jsem chuť mu dát pěstí a naštvaně odejít, jak puberťačka. Ale nakonec jsem mu na to řekl : "Nejsem sub."
Eren se začal smát a obejmul mě.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 03, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Svatba na první pohled Kde žijí příběhy. Začni objevovat