#2 Kamienne Serce (Początki cz.2) ✅

51 0 0
                                    

1. Ocena odcinka:
Odcinek był naprawdę świetny. Z obu części wybrałabym tą. Jednak są lepsze odcinki, dlatego ten dostaje ode mnie ✅

2. Link do odcinka:
https://youtu.be/vEk8EhfeDJ0

3. Krótkie streszczenie:
Adrien wymyka się z domu, aby pójść do szkoły jak normalny nastolatek. Marinette traci wiarę w siebie. Ivan, przez wścibskie odżywki Chloè, znów odczuwa negatywne emocje. Na szczęście Marinette pociesza go i dzięki temu Ivan nie został opętany przez akumę. Wszyscy w klasie są źle nastawieni do Adriena przez jego znajomość z Chloè. W międzyczasie Marinette podrzuca Alyi swoje miraculum. Kiedy przyjaciółki weszły do sali, zastały Adriena majstrującego z gumą przy ich ławce. Przez tą sytuacje obie znienawidziły chłopaka. Mylene przestraszona „śpiewem" Ivana wybiegła z pomieszczenia. Przez to chłopak znów został zaakumizowany. Alya wybiega ze szkoły, aby nagrać superbohaterów. Nie zabrała ze sobą torby, do której Marinette potajemnie podrzuciła miraculum.  Czarny Kot jest zmuszony walczyć w pojedynkę. Na szczęście Marinette postanawia przemienić się w superbohaterkę, aby uratować przyjaciółkę i pomoc Czarnemu Kotu ocalić Paryż. Oboje zbliżają się do wieży Eiffla. Biedronka traci wiarę w siebie, lecz Czarny Kot zaprzecza jej słowom. Władca Ciem wygłasza przemowę do paryżan jako plaga motyli. Biedronka łapie wszystkie akumy i obiecuje mieszkańcom ochronę przez superbohaterów. Potem widzimy pierwsze wyznanie uczuć Czarnego Kota do Biedronki. Po udanej walce Ivan i Mylene zostają parą. Ojciec Adriena pozwala mu chodzić do szkoły. Na koniec jest przedstawiona najbardziej wyczekiwana scena w odcinku. Adrien wyjaśnia sytuacje z gumą, a Marinette się w nim zakochuje.  Po tej scenie usłyszymy pierwsze w histori „she's just a friend" z ust Adriena. Piękny i zarazem najokrutniejszy moment w naszym życiu.

4. Najlepsze momenty:
11:27 - czarny kot wiszący na latarni
12:24 - czarny kot przekonuje, że Biedronka nadaje się na superbohaterkę
13:59 - czarny kot zakochuje się w biedronce
14:45 - czarny kot o wspólnej walce
17:47 - rozmowa bohaterów
19:39 - rozmowa po której Marinette widzi w Adrienie coś więcej niż tylko kolegę z klasy
20:36 - Pierwsze „she's just a friend" Adriena :c

5. Opinia:
Uważam, że odcinek nie był zbyt ciekawy, ale przynajmniej dowiedzieliśmy się od czego tak naprawdę się zaczęło. Dzięki ostatniej scenie moja ocena będzie podwyższona. Jest to legendarny moment pierwszego w histori „she's just a friend" zapiszcie w kalendarzach to co roku będziemy obchodzić rocznice pierwszego „she's just a friend" odcinek oceniam 7/10.

Bez odbioru joł

Opisy Odcinków (Miraculous)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz