•1

36 3 0
                                    

Step-Brother
KSJ🍓

SeokJin pov.

Elimde ki kitapları da rafa koyup düzenlediğim odada göz gezdirdim ve memnunca gülümsedim.

Annem görseydi nasıl şaşırırdı.

Derin bir nefes alıp vitrinde ki fotoğraflara bakmak için vitrini açtım, içinde ki bir kaç fotoğrafı elime alıp baktım. Yüzümde ki buruk gülümseme ile titrek bir nefes aldım.

Annem yaklaşık 1 ay önce kanserden ölmüştü ve ben anneannemin yanında yeni annemle yaşadığımız eve gelmiştim. Fotoğrafta ki gülen annemin yüzünü baş parmağım ile okşadım, çok özlemiştim onu..

Burnumu çekip dolan gözlerimi sildim ve fotoğrafları yerine koyup annemin en çok sevdiği kitabı aldım, bir yerde ayraç olduğunu gördüğümde o sayfayı açtım ama gördüğüm bir ayraç değil eski bir fotoğraftı.

Elime alıp fotoğrafa baktım, annemin gençliği ve yanında bir adam vardı. Sanırım babamdı..

Babamı ben hiç görmemiştim, annemin demesiyle ben doğmadan kalp krizi sonucu ölmüştü.

Fotoğraf da ki gülümseyen suratlarına bakıp ben de buruk bir şekilde gülümsedim, fotoğrafın arkasında ki yazıları farkettiğimde arkasını çevirdim. Annemin el yazısıydı bu.

"Minho, benden bu fotoğrafı istemiştin ve ben de kaybettiğimi söylemiştim, sonra bana kızmıştın 'gelecekte ki çocuğumuzun babasının annesine nasıl evlenme teklifi ettiğini bilmeye hakkı var' diyerek. Hamileyim Min, sen beni terk ettikten 1 ay sonra öğrendim hamile olduğumu ve sen yoksun. Yine de ben bu fotoğrafı çocuğumuza gösterip ona hikayemizi anlatacağım, söz veriyorum.
Hoomin~"

Ne?

Babam, yaşıyor muydu?

Ve annem buna rağmen bana babamın öldüğünü söylemişti?

Aklıma gelen şeyle annemin gardırobunu açıp kıyafetlerinin arasında ki kırmızı kutuyu aldım, yere oturup kutuyu açtım.

İçinde ki mektuplara bakım hepsini kutudan çıkartıp okudum.

Babam, yaşıyordu.

Annem ise ona yıllarca mektup yazmış ama gönderememişti.

En son okuduğum mektubun annem tarafından yazılmadığı belliydi, altında olan tarihe ve adrese baktım, tarih yakındı. Annem ölmeden 1 ay önceydi. Annem babamdan bana bahsetmediği gibi, babama da benden bahsetmemişti. Derin bir nefes aldım kutuda ki bütün mektupları ve fotoğrafları aldım, üzerime de bir hırka alıp evden çıktım ve anneaneme gittim.

{...}

Elimde ki mektupta yazılı adrese bakıp derin bir nefes aldım ve bakışlarımı camdan dışarı çevirdim. Babamı bulmaya gidiyordum, yaşadığından daha 24 saat önce haberim olan babamı bulmaya gidiyordum.

{...}

Taksiden inip önümde ki eve bakıp derin bir iç çektim ardından da demir kapıyı aralayıp bahçeye girdim biraz ilerledikte sonra da kapının önüne gelmiştim yutkunup evin zilini çaldım.

Step-Brother (KSJ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin