Chapter nineteen - If you won't let it, I'll be a sadistic monster

20 1 3
                                    

,,Kdy teda přijedeš?"

,,Já ti nevím, Claire..Teď je to doma jenom horší. Nepočítám s tím, že bych přijela."

,,Počkej, stalo se něco?"

,,Něco se děje pořád. Nemá cenu to řešit."

,,Počkej, jak nemá cenu řešit?"

Mobil jsem si přendala do druhé ruky. ,,Kašli na to Claire."

,,Děláš si ze mě srandu Courtney? Víš jak nemám ráda tenhle 'Neřeš to' styl."

Povzdychla jsem si. ,,Moc dobře to vím, ale vždyť se děje pořád to samé dokola. Nadávky, týrání. Nic nového, není třeba si tím lámat hlavu."

,,Cour-"

,,Nic neříkej Claire. Stačilo. Nebudeme to řešit."

Na druhé straně bylo chvíli napjaté ticho. Pak Claire mocně vydechla. ,,Dobře. Nebudeme to řešit."

,,Děkuju. Tak, pojďme se bavit o něčem méně depresivním. Co Jason?"

,,Jo, Jason je úžasný. Prakticky bydlí u mě," zasmála se, nacož jsem se já pousmála. ,,Často mě doprovází na zkoušky."

,,Nejsi z něho nervózní?"

,,Ne. Ale často se na mě dívá tak, že se hodně držím, abych z něho nestrhala oblečení přímo v sále. Musím to vydržet alespoň do konce zkoušky a pak až do auta," znovu se zasmála.

,,Proboha.."

Claire se smála na plné kolo. ,,Ale stalo se už, že jen co se šatna vyklidila, vrhli jsme se na to. Málem jsme to začali dělat před Melissou, která odcházela jako poslední."

,,Ježiš," děsila jsem se znovu.

,,Klid, já nechci znít jako taková ta dospělačka, která je hrozně nad věcí, ale tenhle pocit budeš za chvíli znát taky velmi důvěrně."

,,Jo, to asi jo."

,,To teda urč-. Počkat. Říkala jsi právě, že 'asi jo'? Žádné 'to určitě'?"

,,Ano...Přesně tohle jsem řekla."

,,Takže, tímhle mi chceš říct, že máš kluka?"

Začervenala jsem se. ,,Jo, to mám."

,,Nekecej!" zařvala Claire do telefonu tak silně, že jsem si ho musela odtáhnout od ucha. ,,Děláš si ze mě srandu?"

,,Ne, to nedělám," zasmála jsem se nad její reakcí. ,,To se to ke mě tak hodně nehodí?"

,,Ne! To určitě ne! Jde jen o to, že už dlouho toužíš po klukovi a teď ho najednou máš a ani se své staré dobré kámošce nesvěříš! To není možné."

,,Promiň. Nechtěla jsem ti to říct, když to bylo ještě tak čerstvé. Mohlo to taky být tak, že bych se mu po pár dnech omrzela."

,,Tak to se nestalo a ani nestane."

Usmála jsem se. ,,Snad ne."

,,No Courtney, páni! To je skvělá novinka! Řekni mi, líbali jste se?"

,,Jo," usmála jsem se.

,,Hodněkrát?"

,,Dostkrát na to, abych věděla, že je to jedna z nejlepších věcí na světe."

Claire zajásala. ,,Kdo koho políbil první?"

,,On mě."

,,Kde? Kdy?"

HurtWhere stories live. Discover now